ציירי לך גבה !! - coca style

11 באוגוסט 2016

ציירי לך גבה !!

טוב נו הגבות הכי מזוהות איתי. מזהים אותי במרחקים רק בגלל הגבות- "גבותיי העבות", וכל יום אני נשאלת כמה וכמה פעמים - מי עושה לך גבות ? אז איך הכל התחיל ? ואיך נהיו לי גבות כאלה.


1. להאריך גבות- 
שהרבה מאוד זמן הארכתי את הגבות עד שהגיעו למצב שהיו פה ושם חוסרים ומקומות שאין סיכוי שייארך עוד..הייתי כבר מיואשת עד שפה ושם "ציירתי לעצמי את הגבה".

2. השלמת הגבות- 
אחרי שציירתי המון שנים את הגבות נודע לי על רשת "לה בודואר", אמני עיצוב הגבות, זאת רשת פריזאית צרפתית (12 סניפים) , הסקרנות גרמה לי להגיע לשם, ושם קיבלה את פניי צרפתייה מתוקתקת בשם פלורנס, שהיא לדעתי סטייליסטית בדמה, וסיפרה לי איך הכל התחיל היישר מצרפת לנווה צדק בתל אביב. 

לה בודואר, הוא קונספט צרפתי ייחודי אשר כולו מוקדש ליופיו של המבט, מציע מגוון רחב של טיפולים שנועדו להדגיש את העיניים ולהעניק מראה הרמוני ומאוזן לפנים, הרבה פעמים מחוסר ידע אנחנו צובעות ומציירות גבה שבכלל לא מתאימה לנו.. וב"לה בודואר" מעצבים לך גבה מושלמת.





3. השיטה המנצחת לגבות-  כל אמני עיצוב הגבות של ה-  Le  Boudoir, הוכשרו באופן מקצועי על ידי האמנית פלורנס טמים, מייסדת הרשת, בכדי להעניק מראה טבעי, מדויק ומעודן. 
חשוב לי להדגיש לא מדובר בקעקוע, מדובר בצבע שעשויי משמנים טבעיים, בהתחלה של הטיפול את מרגישה דקירות על הגבות עם הזמן את מתרגלת לכאב.



אחרי שעה של עבודה על הגבות, את יוצאת אדומה אבל עם גבות מושלמת, וזאת תמונה מיד לאחר הטיפול, תודו שזה נראה מושלם.

למתעניינים - לה בודואר- שבזי 67 תל אביב

באהבה רבה 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

3 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי