עצור גבר- מה עם מתנות לאישה ליום האהבה? - coca style

14 באוגוסט 2016

עצור גבר- מה עם מתנות לאישה ליום האהבה?

היי גבר.. זה לא פעם הראשונה שאני מנתבת פוסט בשבילך.. אבל הפעם החלטתי להיות בסדר עם הנשים ולדאוג לך שהאישה שלך תאהב אותך יותר יותר.. ולכן ריכזתי עבורך הצעות רומנטיות לכבוד ט'ו באב,מתנות שכל אישה תשמח לקבל בתוספת ליין וזר פרחים.


קלפים-לחיזוק הזוגיות- אם אתה והאישה מרגישים "שחסר הניצוץ של פעם", ואתם כן אוהבים אבל חסר קצת פלפל בחיי האהבה שלכם, אז מצאתי רעיון למתנה מקורית לטו באב, משחק שנקרא- Adams & Eves ("אדמים וחוות") הינו משחק קלפים לזוגות אוהבים, שובב ואינטימי, לשדרוג ערב רומנטי ומהנה. המשחק מתאים לזוגות חדשים וותיקים, מכל הסוגים והמינים, מדובר בחבילה הכוללת שאלות ומשימות קלילות ואינטימיות שיחזירו את האש לחיי האהבה שלכם, לא מדובר פה במשימות קשות לביצוע, אלא משימות שיזכרו לך ולה שיש אהבה עמוקה בינכם, שווה ביותר מחיר נוח והתמורה הענקית לזוגיות מכסה את הכסף של זה. החבילת קלפים מעוצבת ביד רמה, בסטייל ובשיק עמוס בלבבות , כל הכבוד ליזמיות של הקלפים ענת גפני ושני שור. 
עלות המתנה-
129 ש"ח לחבילת קלפים, ולקראת החג טו באב יצאו במבצע סופר משתלם של  15% משמע שהמתנה תעלה רק 109 שקלים.  או 139 ש"ח לחבילת קלפים + ברכה מעוצבת, ואפשרות נוספת היא להוסיף לקלפים גם את שרשרת לב הזהב בעלות של 159 שח , אז קדימה פנקו אותה. 
להזמנות כנסו לאתר - Adams & Eves .


עמדת התכשיטים-
גולברי- לבבות, אז גולברי השיקו קולקציית טו באב מלאת לבבות והשיקו את הצמיד ההורס הזה , צמיד עם לב כסף ועם לב זהב.

diamonfire- טבעת- היי גבר מתי בפעם האחרונה הענקת טבעת לאישה שלך.. מה עם טבעת שתגרום לה לחשוב שקנית לה יהלום.. אבל לא באמת.. נראה לי שעצם המחשבה של הטבעת כבר תגרום לאישה שלך לאהוב אותך יותר ויותר. רשת diamonfire השיקה מבחר של תכשיטים עם תחכום אפיל, רמת צורפות גבוהה וסטייל נצחי.

תומס סאבו השיק מהדורה מיוחדת לרגל חג האהבה , צמיד כסף עם חריטה והקדשה אישית, וזה  כדיי לתזכר לשניכם שהזוגיות נמצאת בכל מקום, את החריטה אפשר לעשות על טבעות, וצמידים, אני ממליצה לראייה תראה את שלי... נכון מושלם! 



מחלקת הלבשה תחתונה-
אפרודיטה- משיקה קולקציה קייצית וכייפית מלאת אהבה , בגוונים פסטלים וצבעוניות רעננה, ועם דפוס טקסט מלא פאנץ' של - i love you , שווה להיכנס לחנות יש שם עוד אופציות מעניינות ליום האהבה.



טריומף- אם כבר אתה קונה מתנה לאישה שלך , אז תשקיע בחזייה של הביוקר ועם סטייל מתוקתק, אז לקראת יום האהבה  בטריומף השיקו חזיות בצבעים חיים וסקסיים שאתה בטח לא תוכל לעמוד בפיתוי.


מחלקת הבישום-
הבושם של טומי הילפיגר הוא בול לאישה שלך, אם היא צופה הדוקה ועוקבת אחרי מסעותיה של ג'יגי חדיד , הבושם נערת טומי הוא בושם לאישה עם סטייל , ממגנטת, ועם ווייב אנרגטי , מדובר בבושם רענן,יומיומי. אני ממליצה לך להגיע לרשתות הפארם ולבדוק אם הבושם אופייני לאישה שלך ?


בושם של בוס-  boss the scent -עוד בושם שלדעתי הוא בין הטובים שהושקו לאחרונה זה הבושם החדש של בוס, בושם חושני ביותר, הוא הבושם המקביל הנשי לניחוח בוס דה סנט , בעל ריח אפרסקי ודבש , ריח מאוד ממגנט ומושך, ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מה שזה אומר שאתה חייב להפתיע את האישה גם בטיסה וגם בבושם.. משמע פינוק אמיתי..
 המחיר של הבושם יקר אבל שווה כל דולר וכל הסנפה של ריח-
75$ ל 75 מ"ל
100$ ל 100 מ"ל

מחלקת הטיפוח -
מארזי אהבה של רשת סבון- אם אתה רוצה להרגיש אהבה, לדבר אהבה ולנשום אהבה, רשת סבון תמיד מפנקת במארזים מוכנים , שווים ויפים, מוצרים במהדורה מוגבלת במיוחד ליום האהבה, מארזים של מפיצי ריח עם בקבוקון, מארזים בניחוחות אהובים כמו וניל לבנדר ועוד.

ואם האישה שלך בענייני טבע למה שלא תפתיע אותה במוצר דגל של חברת olea essence , הרעיון העומד מאחורי הקרם הזה הוא קרם טבעי שעשויי כולו משמני הזית המובחרים, שיש לו סגולות וריפוי נפלאים לעור הפנים, ההמלצה שלי היא הקרם עיניים, אחרי חודש שאני השתמשתי בו אני יכולה לומר "נפקחו לי העיניים", אז הרי לך מתנה שימושית..מומלץ כמתנה באהבה.


יום אהבה שמח שנדע תמיד לאהוב לכבד ולהנות אחד עם השנים.. ושהמשפט "חיו באושר עד עצם היום הזה" יהיה גם במציאות ולא רק בספרים.

 באהבה 
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי