השאלה שמסקרנת את כולם- מה אני עושה בהשקות אופנה? - coca style

22 באוגוסט 2016

השאלה שמסקרנת את כולם- מה אני עושה בהשקות אופנה?

אז תמיד תמיד אני נשאלת כל מיני שאלות- אבל השאלה שחוזרת על עצמה היא "תגידי לימור מה את עושה בהשקות האלה? "מה תפקידך בכוח חוץ מלהתייפייף ולהצטלם בלוח קיר , או להצטלם עם סלב ?

 אז הפוסט הזה יסביר לכן שהאמת רחוקה ממה שאתם רואים, והסיבה שאני מגיעה להשקות היא אחרת לגמרי.


אז אחרי הפרומו שעשיתי לכן  הגיע הזמן שתקבלו את התשובה האמתית, אני מגיעה להשקות כדי "להתעדכן נטו", כן כן וזאת מאחר שהעיסוק העיקרי שלי זה אופנה ואני מחויבת לדעת יותר מכולם, להתעדכן ולהיות ראשונה בזירה האופנתית , לדעת מה הרכילות האופנתית, איזה סניף חדש נפתח ? איזה שיתופי אופנה קיימים? מה הטרנדים הלוהטים? ועוד ועוד.

אז מה העדכונים הכי חמים בזירה האופנתית שלי כיום?

1. ספרד עושה עלייה לישראל ופותחת סניף דגל של רשת STRADIVARIUS , הרשת מלאה באופנה, סטייל, טרנדיות,הרשת היא רשת צעירה , סגנון קולי ואופנתי ומי שטיילה למרגלות ברצלונה בטח נכנסה לחנות ורכשה פריט או שניים כי מה שמאפיין את הרשת זה סטייל שאי אפשר לעמוד בפניו.


 בשבוע שעבר בפתיחה התרשמתי מאוד מהסגנון, מהקו העיצובי והסדר במלתחות יש להם שיטה חכמה של שעון חכם שאם את זקוקה לעזרה מהצוות הם מתייצבים ישר, שלדעתי פחות תתאים לישראלים, אבל נו אולי עוד יפתיעו אותנו.


אה נו ואני לא התבכיין כי יחד עם העדכונים החמים בהשקות , אני פה ושם גם מנשנשת דברים טעימים..אז עכשיו ברור לכן מאיפה השתי קילו המיותרים שלי ? 


2. רשת טופשופ עושה שיתוף פעולה היסטרי ומשיקה קולקציית איט גירלז- אז אם להודות אני לא צופה נלהבת של תוכנית האיט גירלז המשודרת בהוט בידור ישראלי (אין לי זמן)  אבל אני עוקבת באינסטגרם אחרי המשתפפות שהן דנה זרמון, אבישג נגר, אדל בספלוב וקים אקאפי , הבנות כל אחת מיוחדת ובסגנון משלה , מה שיצר קולקציית איט גירלז מורכבת שמפריטים ייחודיים, 


את הפריטים בחרו האיט גירלז בעת ביקורן במסגרת התוכנית במטה טופשופ בלונדון על פי הסטייל של כל אחת מהן, וברור שהיו כאלה שאתחבר יותר ואתחבר פחות.. אבל לדנה זרמון אני נותנת את הכבוד היא בחרה פריטים מנצחים, שלהשערתי אין סיכוי שישארו בחנות.
וזאת הבחירה הסופר משולמת שלי- אוברול בצבע פודרה בגזרה על זמנית קלאסית ויפיפייה.


ניתן להשיג את קולקציית האיט גירלז בסניפי טופשופ ברחבי הארץ: 
ת"א – דיזנגוף סנטר, ת"א – קניון רמת אביב, הרצליה – קניון ארנה, ראשון לציון – קניון הזהב, פ"ת – הקניון הגדול, ירושלים – שדרות ממילא ואילת – קניון אייס מול.
נהריה – קניון ארנה והוד השרון – מתחם שרונים.
ובאתר טופשופ ישראל WWW.TOPSHOP.COM

3. השקה ראשונה של קולקציית סתיו 2016/17, בחברת GOLBARY השיקו קולקציית הסתיו שמביאה עמה בשורת התחדשות , רעננות ומשב רוח קלילה, האמת שאני כותבת על גולברי מאותה הסיבה שיצאתי מהשקה "פעורת פה", גולברי לאורך השנים התהדרו כחנות לנשים בעיקר, ואפילו נשים מעל ה- 35 ופתאום אני מגיעה לחנות ואשכרה אני מוצאת פריטים מנצחים– לכל אישה, בכל גיל ובכל מידה, וגם פריטים אל-זמניים ומנצחים, ואקססוריז מופלא.. אז טעימה קטנה, ובבקשה בפעם הבאה שאת נמצאת בקניון כנסי לגולברי את בסוף- תודי לי ותצאי עם שקיות !
טעימה קטנה מהקולקצייה של גולברי-
טעימה קטנה לא מהשוקלד אלא מהצמיד החדש המושלם של גולברי..


אז אם תשאלו אותי אני ימשיך להגיע להשקות, להתמנגל וכמובן לעדכן אתכן תמיד.. ולספר לכן-מה קורה בזירה האופנתית שלי .

באהבה רבה 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

7 תגובות:

  1. הכי כיף השקות ;)) אין כמו הפוסטים שלך והתמונות האלו עושות לי חשק לשופינג!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ליאתוששש היקרה שלי..מחכה לעשות לך שוב סטייל אישי וכייפי ❤

      מחק
  2. וואו😍😍 אני לא יודעת ממה להתלהב קודם .. התמונות ההורסות, הפוסט , או את עצמך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפתי שלי שולחת נשיקות חמות

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
  3. סטייליסטית מדהימה שכותבת נפלא! והכי חשוב שזו את וחלק ממך.

    השבמחק
  4. אהובה שלי את בהחלט יקרה לי ..נשיקות

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי