מה הפטנט לעור מושלם...ובבקשה אל תגידו לי לשתות מים קרים?! - coca style

14 באוגוסט 2016

מה הפטנט לעור מושלם...ובבקשה אל תגידו לי לשתות מים קרים?!

משפט שפעם שמעתי ובטוח שכולכן שמעתן.. תשתי הרבה מים יהיה לך פנים חלקות..אבל כנראה שמאז הרבה דברים השתנו ויש הנחה וסברה אחרת לעור פנים מושלם, אז תקשיבו טוב כי אני לא חוזרת על זה בשנית הפטנט הכי מושלם לעור חלק והוא קרח קריסטלי וזה לא סתם קרח אלא פטנט רשום של חברת לה פררי La prairie.


אז לפני כחודש היה לי את הזכות להיפגש עם מנהלת ההדרכה של לה פררי שהסבירה לנו על המוצרים ואת כל הסודות הכי כמוסים של הרשת..אבל לשמור סודות קשה לי..ואשתף אתכן איך גילו שהקרח לא שייך לאסקימואים ויכול לעניין גם אותנו.


אז מי שהיה לו את הזכות לטייל בהרי האלפים השווייצריים, בטח נדהם לגלות ולראות את כמות גבישי קרח, גם מדעני לה פררי התענינו בהרי האלפיים ומצאו שם שני צמחים עדינים שלמרות הקור והקרח שרדו צמחו ולבלבו והחליטו לחקור את אותם הצמחים (Saxifraga Oppositifolia ו- Soldanella Alpina Snowbell) ואצה אחת קטנה (אצות קרח המגנות מפני נזקי קרינה קיצוניים ואור),וחקרו ובדקו כיצד הם הצליחו לשרוד ? וגילו את סוד הישרדותם והשליכו את זה על עור הפנים שלנו ויצרו קומפלקס ייחודי מבטיח הגנה, התחדשות עוצמתית ויכולת התמודדות על העור נגד לחץ סביבתי, פגמי זיהום ומזג אוויר המאיצים את הזדקנות העור, אז אני לא מצפה ממכן להקפיא קרח ולהתחיל לפזר על הפנים, כי זה ממש לא זה, אבל אני כן מצפה שתנסו פעם אחת את הקרם של "לה פררי" כדי שתבינו על מה מדובר.


מתוך כל זה נוצר הקרם פנים החדש CELLULAR SWISS ICE CRYSTAL CREAM- הקרם הזה מבחינתי הוא "מנת הדגל של לה פררי ", הוא חלום של כל אישה למנוע הזדקנות וליצור עור עם מרקם של משי כבר מהמריחה הראשונה.. אז עבדכם הנאמן קיבלה מתנה את הקרם להתנסות (בהחלט מתנה שווה ) הקרם היה עטוף בשלוש אריזות, עד שהגעתי לבקבוק המוכסף היוקרתי המהודר, במשך יום יום מרחתי את הקרם שהגיע כג'ל נעים וחדר מידית.. מיד הרגשתי באיכות , מחיר הקרם הוא 1,700 שקל ל-50 מ"ל כך שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה קרם כזה .. אבל אני בעד לפנק ולעשות סדר עדיפות ואם זה להתלבט בין תיק יוקרתי של מעצב או קרם פנים? תשובתי תהיה תדאגי לפנים שלך !!


אז מי שיש לה "עודף בארנק" ויכולה להרשות לעצמה את הקרם- הרוויחה כפליים.. אני הרגשתי את השינוי מיד, ולומר את האמת אני כבר חוסכת את הכסף לקרם הבא.

באהבה רבה 
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי