האם מבחן האודם ישרוד את השתייה? - coca style

30 באוגוסט 2016

האם מבחן האודם ישרוד את השתייה?

חלומה של כל אישה שהאודם יהיה עלייה 24/7 בלי תחזוקים ובלי מריחות נוספות ..אבל מה שקורה שבדרך כלל אנחנו רק מכניסות מישהו קטן לפה או שותות משקה..והאודם מתחיל להיטשטש' אז עבדכן הנאמנה ניסתה מספר אודמים ומספר משקאות ויצאה עם מסקנות..אז איזה אודם ישרוד לדעתכם את מבחן השתייה? 



נס קפה חם עם אודם מאט של קרליין-
אז את קוקלציית המאט של קרליין התאהבתי בה עוד בשנה שעברה, ממש לאחרונה שוב השיקו אודמים מדהימים..אחד בצבע חום טבעי ממש כמו של קיילי ג'ינר והשני צבע ורוד בזוקה צועק...אז שתתי קפה ולא תאמינו האודם שרד וגם המשיך איתי מחצית מהיום.


כוס תה חם עם איל מקיאג'-
טוב עם איל מקיאג' יש לי היסטוריה ואהבה רצינית לאודמים שלהם, וגם סיפרתי בפוסטים קודמים על האודמים העמידים מסדרת infinity ,לפני כחודש יצא ליין של צבעים הורסים וקבלתי טעימה של אודמים מהקולקציה מרחתי על עצמי ומשהו במרקם הרגיש לי שהם לא אותו דבר, הגוון לא בולט, לא נשאר ולא נמרח טוב , מרחתי את האודם שתית כוס תה.. האודם שרד חלקית ולי זה הרגיש פיספוס..לא ממליצה לקנות את הצבעים החדשים מאוד מאכזבים..עדיף לקנות את הצבעים מליין הקודם.


אודם של סיסלי  עם קפה קר -
את האודם של סיסלי אהבתי מיד ולא בגלל הגוון אלא יותר בגלל העיצוב השיקי של סיסלי, נו מה שחור לבן וזברה הכי שיק , לגבי הגוון בחרתי גוון עדין יומימי והתפרעתי ושתתי איתו אייס קפה , האודם שרד אבל היה חייב בתחזוק קל. 


קפה הפוך ואודם של אסתי לאודר-
אז הפעם עברתי לאודם יותר גלוסי של אסתי לאודר מסדרת פיור קולור אנבי גלוס מפסל, הצבעים של הקולקציה מדהימים ומבריקים, ועם שיזוף נכון נותנים מראה לוהט.. שלגמתי את השלוק הראשון הייתי בטוחה שכל האודם יהיה על הכוס, אבל פעם ראשונה שאני מופתעת מליפ גלוס והוא שרד ועבר בהצלחה את מבחן הקפה הפוך שלי, ממליצה מאוד.


אודם של מאק טרולי עם קפה קר-
אז אם להודות על האמת, התלהבתי מהאודם בגלל הנוסטלגיה של ילדי שנות ה80 והטרולים פרועי השיער, אבל שראיתי שהפלסטיק של הלפסטיק הוא צבע כתום חששתי , ושפתחתי וראיתי שהצבע של האודם בפנים ירוק...נחרדתי, אמרתי אין סיכויי שאודם בגוון ירוק יהיה באופנה, אבל החלטתי לנסות ולמרוח ולהפתעתי זה לא היה בצבע ירוק זה היה ליפ גלוסי בגוון טבעי ומרענן כמו שאת אוכלת ארטיק ונשאר לך גוון טבעי, את מבחן הקפה קר עבר בקושי וזאת מהסיבה שהוא מאוד טבעי אז הייתי חייבת שוב למרוח אודם על עצמי...אבל עזבו קפה הגוון הורס שווה לקנות אותו רק בגלל שזה מזכיר את הילדות ובובות הטרולים.


אז תודה רבה שהייתן איתי ..
מקווה שעזרתי לכן לבחור אודם לפי מבחן השתייה, בדימיון הפרוע שלי , יום יבוא ובתפריט בבתי קפה ירשמו בכוכבית אם האודם ישרוד לכן או לא.

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

5 תגובות:

  1. פוסט נהדר! שילבת בין שני הדברים שאני לא יכולה להתחיל את היום בלעדיהם: אודם וקפה ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפתי ..האמת שגם אני מכורת קפה..ואודם אצלי זה מאסט..אז יש דמיון בנינו 😜

      מחק
  2. תודה רבה יקרה, האמת שכדאי לך הוא ממש עדין ויפה

    השבמחק
  3. תודה רבה יקרה, האמת שכדאי לך הוא ממש עדין ויפה

    השבמחק
  4. פוסט נהדר! אפשר לדעת בבקשה מה המספר גוון החום טבעי של קרליין?(:

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי