איך לשדרג את הגינס שלך- Diy ? - coca style

1 בספטמבר 2016

איך לשדרג את הגינס שלך- Diy ?

טרנד הפאצ'ים נכנס לעולמנו בפול גז יש לו מראה צעיר ילדותי ורענן ושאלתי היא - האם המראה הזה מתאים רק לתלמידות בית ספר או האם הוא יכול להתאים גם לאלה שצעירות בנפשם כמוני וכמוך?



יצאתי לשדרג את הג'ינס החדש שלי מקולקציית לי קופר leecooper  ויצאתי עם מסקנה אחת - הלוק של הפאצ'ים יכול לתעתע ולגרום למנהלת בית הספר להכניס אותך לכיתה כתלמידה מהמניין.

אז איך לשדרג ומה צריך ל - diy פאצ'ים ?!

1. קפה טוב- 
כי אני מאלה שחייבת תמיד לשתות ולעשות...זה מרגיע אותי ומעלה לי את רמת היצירתיות.


2. ג'ינס הורס שיושב בול והופך את הגוף שלך למושלם
 השבוע הייתי בהשקה מהממת של לי קופר leecooper  והסתנוורו לי העיניים מהטרנדים וסגנונות ג'ינס שהיו שם. כל אחת יכולה לצאת משם עם ג'ינס בין אם את אוהבת סקיני,שפשופים בוייפרנד ועוד. כנסו לאתר להציץ בקולקציה של leecooper


3. פאצ'ים ומגהץ
אז אם להודות הפאץ' הראשון שלי היה בגיל מאוחר יחסית רק בגיל 18 שהתגייסתי לצבא והתקדמתי בדרגה ואז קבלתי את הרב"ט ההתרגשות  הייתה עצומה..הלכתי בבסיס בהליכות טווס ואהבתי את השדרוג למדים..עברו השנים עליתי בדרגות, השתחררתי והפאצ'ים מגיעים לבגדים שלנו בצורות טרנדיות שתמיד חלמתי עליהם- משקפיים,גלידה,אננס, ועוד..את הפאצ'ים לא צריכים לתפור הוא מגיע עם דבק מצמידים עם מגהץ והופ הוא נדבק ושדירגתם את עצמכם. ניתן להשיג בכל חנות ורשתות האופנה, וגם למסתובבות באתרים דאגתי לכן ללינק פאצ'ים מהמם.
פאצ'ים מהממים כנסו כאן 

איפה ניתן להדביק פ'אצים?! 
בכל מקום ,יצירתיות ונועזות היא שם המשחק. ואם לא נולדת עם ראש יצירתי , או אין לך ראש להתעסק עם זה בלי קופר עשו את חייך קלים והשיקו קולקציה נדירה שכולה פאצ'ים..אז תזדרזו. טעימה קטנה.

מקווה שנהנתם וגרמתי לכם להדביק פאצ'ים על כל מקום אפשרי , רק זכרו שאם זה ג'ינס שאתם ממש אוהבים אל תגזמו כי שיצא הפאצ'ים מהאופנה לא תוכלו לנצל אותו וחבל- מה שאני שמכנה בלשון המקצועית -אל תעמיסו !! 

באהבה רבה 
לימור אלזמי - יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי