מה יש בקופסאת ההפתעות שלי - coca style

8 בספטמבר 2016

מה יש בקופסאת ההפתעות שלי

לכל יוטברית יש סירטון שנקרא- מה יש בתיבת הדואר שלי, הפעם החלטתי לעשות את אותה הפינה גם אצלי בבלוג, כי לדעתי הכייף הגדול הוא לא רק לראות את היוטברית מתלהבת מהקופסה אלא גם לגעת ולהתרשם מהמוצרים, ובתמונות שלי אני משתדלת לגרום לכם כמעט לגעת במוצר. 

אז הפעם הגיע לביתי מתנה ארוזה בצבע סגול שרק הצבע צועק לעברי תפתחי לי...אז נו רוצים שנפתח את החבילה שלי ביחד..פליז תענו כן..


אז תכירו את הגלאם גורו שלי זה קופסת יופי שמכילה 6 מוצרי טיפוח גוף ושיער ושמגיע יחד איתו תיק עם הדפס קייצי. מחיר התענוג של הקופסא עד פתח הבית הוא 169 שקלים.

אז מה היה שם בקופסת ההפתעות שלי- 
 1. קרם גוף ארומתרפי Lavido . פטשולי, וניל, חמאת שיאה ושעוות דבורים. קרם מזין ומגמיש את העור. בגודל מיוחד של 60 מ"ל, בשווי 40 ₪. הקרם נעים מאוד נספג בקלות ומסוג הקרמים הקטנים שבא לי לשמור אותו לחופשה..


2. ספריי שמפו יבש Amika. מנקה ע"י ספיגת שומן עודף ולכלוך שמעמיס על השיער ופוגע בנפח הטבעי. Perk up amik משתמש רק בעמילן אורז טבעי לספיגת השומן, רכיב האובליפיחה מרכך את השיער ומותיר אותו רך וקל לסידור. מתאים לכל סוגי השיער. בגודל מיוחד של נסיעות, בשווי 40 ₪. 


3. עיפרון שפתון מט!!! הלהיט של הקיץ. עפרון שפתון מט ניתן למריחה בקלות עם מט קטיפתי ורך הנוסחה נותנת כיסוי גבוה. הוויטמין E בנוסחה מזין את השפתיים ומונע ייבוש. לא מכיל פרבן ונבדק דרמטולוגית. מגיע ב-21 גוונים המתאימים לכל גווני העור וסגנונות איפור. גודל מלא, בשווי 35 ₪. 

4. קרם פנים לעור רגיל Mommy Care. מרכיבים צמחיים ואורגניים (שמן זית, מלפפון, שמן קוקוס, חמאת שיאה, חוחובה, הממליס). מגן על עור הפנים מרדיקלים חופשיים. ללא פרבנים. ללא שמנים מינרלים. בגודל מלא, שווי 120 ₪. 

5. ג'ל ניקוי לכל סוגי העור -417. מתאים לכל סוגי העור, מנקה את העור בעדינות. מכיל תמציות זרעים ומרכיבים נוספים. מנקה ומסיר איפור מהעור ואזור העיניים. משאיר את העור נקי רך ורענן. אינו מקציף. גודל מלא, בשווי 60 ₪. 


6. טיפול להצלת הציפורן CND. מחזירים את המראה המטופח והיפה לציפורן הטבעית. שיקום אינטנסיבי לנזק הציפורן ע"י ריכוז גבוה של קרטין, חלבוני פרוטאין והזנה עמוקה של שמן חוחובה. בגודל נסיעות, שווי 15 ₪.


והאחרון חביב זה התיק, ישנה אפשרות לצרף לכל קופסה ביוטי תיק של לסטר בעלות נמוכה יותר..אז האמת שראיתי שם תיק הורס שווה שאין כקודמתו תיק שפתיים מטאלי שכבר דמיינתי לעצמי איך אני מניחה אותו במרכז הסלון..אבל מרפי הוא לא היה.
אז אחרי רשימה ענקית של תיקים מצאתי תיק אחר, ססגוני שרק מאיץ בי ומזכיר לי שעדיין לא לקחתי חופשה..התיק מתאים לבילוי לימי הקיץ , לא הרבה אפשר להכניס בו אבל נו מפתחות לאוטו ופלפון..כי הארנק תמיד נמצא אצל הגבר לא ?! 


אז אוהבות שלי ממליצה בחום על הגלאם גורו , אחלה אפילו אפילו כמתנה כנסו לינק יש שם מלא דברים שוים באתר במחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

לאתר החברה- גלאם גורו 

אוהבת אתכן 
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי