פוסט בהשראת הסרט- "Breakfast at Tiffany’s" - coca style

24 בנובמבר 2016

פוסט בהשראת הסרט- "Breakfast at Tiffany’s"

טוב אני לא רוצה להתייפייף אבל באמת שאצלי הבוקר חייב להיות מושלם ומושקע תמיד יש לי נוהל קפה ועוגת הבית (אוהבת לאפות מתוקים) ואם יצא לכן לעקוב ברשות האינסטגרם אני הכי משקיענית בבוקר שלי, וזה בגלל שאני "בנאדם של בוקר" אז אומנם אני לא חיה בסרט המהמם Breakfast at Tiffany’s ועם האושיית סטייל הכי מטריפה "אודרי הפבורן", אבל ניחה.. יש לי בוקר שמכבד ..אז דרשני !!!


אז מה שיגרת בוקר שלי ומהם הדברים שמשמחים אותי ונותנים לי הרגשה רעננה לבוקר- 

קפה טוב ...וחייב להיות "קפה שאנל", וכאן אני מדווחת שהקפה שאנל שלי הכי טעים בעולם..ורק בגלל הכוס !


מתחילה את הבוקר עם הקרמים החדשים של אסתי לאודר..בטח אתם מזהים אותו מהקמפיין שעשיתי "שחררי את הפוטניאל שבך " .
  +GLOBAL ANTI AGING  REVITALIZING SUPREME,- ה"באלם ממריץ - סרום" שמיד מחייה את העור ומסייע בגמישות של העור..קמטים..וכל אותם הדברים שכולנו רוצות להימנע !!

וכמובן הקרם המשלים שלו הוא- GLOBAL ANTI AGING WAKE UP BALM  קרם פנים להמרצת התאים שנותן לעור זוהר ומחיה את העור...אני מקפידה מאוד לשלב את הסרום עם הקרם כי מרגיש לי שהוא נותן עבודה והעור שלי זורח ופורח !!!


עוד טיפול שאני עושה לפנים אבל רק פעם בשבוע שמצריך ממני עשר דקות, והוא מסיכה של חברת PAYOT Masque Dermo-Apaisante. המסיכה מתאימה לכל סוגי העור,והיא גורמת לעור תחושת רגיעה מידית, ושומרת על חומציות אופטימלית של העור, מעניקה לעור לחות ותחושה של נוחות מפנקת.

 ועכשיו אני יודעת...בעצם בטוחה שתשאלו אותי מאיפה הנעליים שלי , והן בהחלט נדירות, הנעליים הכי סטייל ובעיצוב אישי של האחת והיחידה "שני בר" אני התמכרתי לסטייל שלה, נעליים שנראות הכי חו"ל , מוזמנים להיכנס לאתר יש שם עוד זוגות נעלים שבטוח יענינו את עינכן ורגליכן !!! 

איפור- בבוקר אני לא מיד מתפזרת באיפור, אני מתחילה עם גוון בהיר ותוך כדיי היום עוברת לאודם האדום הנצחי שלי...
אז הפעם אני רוצה להמליץ על הגוון הזהוב המנצנץ של Mac גוון ליפ גלוס עם שימר ונצנץ עדין מאוד, אני עובדת אותו בשעות הבוקר..אחרי זה מפציצה בצבע.




אני מצטלמת ביום מלאנתלפים פעם, וכך יעידו המכורים בסנאפצ'ט ובאינסטגרם וחשוב לי תמיד להראות מתוקתקת , ולהאיר את עור הפנים אני משתמשת בקורקטורים של סמאשבוקס.
מפחית כהיות של חוסר שינה מתחת לעניים (עיפרון בצבע כתום ) והכי חשוב עבורי הוא לנטרל אדמומיות..כי לפעמים אני קמה אדמונית ואז זה בהחלט מציל אותי (עיפרון בצבע ירוק).



לק- גם את הלק אני מורחת בבוקר כמובן הכל תלויי באוטפיט שבחרתי, וכאן המקום לעדכן אתכן שהפוסט שעכשיו אתם קוראים הוא בזכות הלק, והוא זה שנתן לי השראה וזאת מאחר שמותג הלקים הבינלאומי OPI השיק קולקציה חדשה לעונת החגים הקרבה והיאBreakfast at Tiffany’s, הקולקציה, והצבעים של הלקים בהשראת הסרט Breakfast at Tiffany’s ובפרט בהשראתה של אודרי הפבורן, שהיא ממזמן האייקון אופנה שלי.


נשיקות חמות ובוקר קסום לכולנו .
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי