המדריך בסטייל לרוח קרבית - coca style

24 בנובמבר 2016

המדריך בסטייל לרוח קרבית

 הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה לפניכן לוק קרבי אופנתי, שהצבע הירוק זית שולט בו, הצבע הירוק שייך לצבא הגנה לישראל, ועל תקן זה אני פונה למערך הלוחם של צה"ל לעשות שינוי במדים הירוקים ולהוסיף קצת שיק!! 


מדים ירוקים הוא נחלתנו, אני יודעת שעבור כולנו  זה צבע  נוסטלגי אז איך הופכים את הצבע הזה לשיקי במיוחד. ולתפארת צבא הגנה לישראל. 


אז בערך מאתיים שנה מאז שהייתי בצה"ל..ותמיד יש לי בעייה עם הצבע הירקרק והזה..ועוד הייתי מדים לבנים...אבל שדברים נכנסים לאופנה זה בהחלט משנה לי קצת את החשיבה..ופתאום דבר שראיתי ואמרתי נו צ'אנס פתאום נהפך לשיק עצבני !!


מצאתי ב TNT קולקציה קרבית ירקרקה מדהימה...והאמת שהשילוב סטייל האלה הורסים...תציצו ותרשמו לי מה אתם חושבים ?! אני כבר טסה לקנות את הווסט הירוק עם הפאצ'ים.

ואם אתם לא מהמעזים או שאת אולי את חיילת אז לפחות נתאים לך צבע לק למדים..צבע ירקרק של אסנס. בהשארת סגנון אורבני.

חורף קרבי לכולנו
נשיקות חמות
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי