שישי - באלק פרדיי להתייצב בנות!!! - coca style

24 בנובמבר 2016

שישי - באלק פרדיי להתייצב בנות!!!

שישי השחור...ואם כבר עסקינן בשחור, עכשיו כל מי שאוהבת את הצבע שחור יכולה להרגיש בטוח , כי אם כבר בלאק פרדיי אז למה שלא נחגוג עם כל הפריטים השחורים, אז תניחו בצד את המבצעים.. ובואי נחגוג את הפרטים השחורים המנצחים שלנו !!!


 אם יש מותג ארוז ואלגנט ושחור זה המותג של בובי בראון, והכי שחור משחור !! ומה לעשות לא מתווכחים עם קלסיקה ואיכות ,להלן הנבחרת שלי- 
בובי בראון משיקה את Retouching Wand, מקלון ריטוש, מקלון הריטוש הינו סוג חדש של כיסוי המייפה את העור. המקלון הייחודי משלב כיסוי ותיקון פגמים, מנטרל אדמומיות ומאחיד את גוון העור בגימור מלוטש אך טבעי. ועוד מוצר של בובי בראון  Retouching Face Pencil. הכלי האולטימטיבי לתיקונים תוך כדי תנועה, אם צץ לך חצ'קון ביום סגרירי זה בדיוק "התרופה". המוצר החדש נוצר בהשראת עבודתה של בובי כמאפרת ומספק מראה מלוטש ועם זאת טבעי לחלוטין.. ומוצר נוסף Confidence Stick- מחליק את הקמטוטי צד שכולנו רוצות להסתיר.. אז כולנו מכירות את הקווים הסוררים האלה של הקמטים שרק גורמת לך להבין שאין ברירה "התבגרת".. ולכן המוצר מסיע ללטש מידית את הקמט- הסוף לקמטים !!!

ונעבור לחזיות ותחתונים שזה הכי סקסי.. במיוחד לשישי בבלאק פרדי..אם כבר שישי ואת בבית לפחות תתפנקי בחזיות ותחתונים של המותג וואקול מרשת ההלבשה התחתונה ליה לונדון , מבחר חזיות הכי סקסיות שראיתי עד היום, וראיתי הרבה.. עינכן הרואות:


" רק על עצמי לספר ידעתי" , אי אפשר שלא להתייחס להופעה השחורה שלי ... הבגד גוף הזה מושלם היסטרי למות!! אבל הפעם עושה לכן טיזנג, ולא מגלה מאיפה?! ומגלה לכן שאוטוטו יהיה פוסט מרעיש על האוטפיט הנדיר הזה, תמתינו בסבלנות שחררו משאלות ותתרכזו עכשיו במבצעי הבלאק פרדיי.


ונעבור למקלחת כי אין כמו מקלחת חמה שקר בחוץ..אז חברת סבון שידרגה את חיי עם מוצרי שמנים בריחות מעולים..מודה אני לא אוהבת שמנים תמיד הריח השמן מניב ריח ישן...חזק...והפעם הצליחו לתת תערובת שמנים מעולה !!! שמן רחצה עשיר לחוויית רחצה עדינה ומרגשת המורכב מ-3 שמנים מלכותיים: שמן שקדים, שמן רוזמרין ושמן ומעודף עליי רשמו 
Festive RoseSpicy VanillaFresh Jasmin Peach Tango


 איך אפשר בלי הקולקציה הכי מרעישה של מאק ושם גם אני הופתעתי "אודם שחור"...אימא שלי הזדעזעה שראתה שזה הצבע שאני הולכת להניח על שפתיי.. אבל נו יש דברים שרק אנחנו מבינות !!!

ונסיים בספר אופנה מומלץ ביותר שאם את "פאשניסטה מוסמכת" כדאי שתתחילי למלא מדף של ספרי אופנה, כמובן על חייה של קוקו שאנל אהובתי הנצחית ..Coco Chanel: The Illustrated Life of a Fashion Icon Set


זהו עכשיו אני ייאלץ לברוח מפה ישר לכל האתרי אופנה כי סימנתי כל כך הרבה דברים בסל הקניות ...וחייבת לרוץ לקנות...נו בלאק פרדיי !!!

נשיקות חמות אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי