ענייני נשים - מכף רגל ועד ראש - coca style

15 בנובמבר 2016

ענייני נשים - מכף רגל ועד ראש

תמיד אני דואגת לעדכן אתכן בדברים חדשים... אז הפעם לקראת החורף החלטתי להביא מהדורת חורף של כל הדברים החדשים..אבל בגלל שזה הולך להיות פוסט ארוך תפנקו את עצמכן בשוקו חם תתחממו ואז תמשיכו לקרוא אותי ..


ונתחיל מכף רגל ועד ראש..

נעליים -אז נפתח בצעד טוב - ואיך אפשר בלי להתייחס לקולקציה החדשה של הנעלים המושלמות של צ'ארלס אנד קית' (CHARLES & KEITH), מי שמטיילת בח"ול בטוח ראתה את החנות CHARLES & KEITH כמעט בכל קניון אפשרי, בארצנו המותג  גם תופס תהודה במיוחד בגלל הסטייל שמאפיין את הנעליים המושלמות הללו, ובקרב פשניסטות זה נהיה מאסט!!
אז הכל מתחיל בגלל העיצוב, הקולקציה החורפית מלאת גוונים חמים בצבעים של אפור, כחול, חום ובורדו, טרנד הקטיפה משתלב בנעלים וזה הורס, הפרנזים שולטים, וגם הפרווה מבצבצת בנעלים, והשוס הוא במיוחד לאוהבות עקב כמוני שאז יש טוייסט לכל עקב , כמו עקב שעשויי מעץ, "עקב הזכוכית" והעקב שלי  שווה 14 קראט למתעניינות.  


זה מסוג הנעלים שבהחלט משדרות אלגנטיות וביטחון עצמי ברגע שאני נועלת את הנעל אוטומטית אני מתהלכת בהליכת "שופני" וראו הוזהרתן אתן עלולות להישאל מספר פעמים ביום "מאיפה הנעל?".
כמובן שלצד כל נעל דאגו ב- (CHARLES & KEITH לתיק הורס ומשלים שהופך את ההופעה למנצחת!
הנעל המוזהבת שבחרתי גרפה מחמאות ולייקים באינסטגרם- כנראה שאף אחת לא יכולה להשאר אדישה לנעל שכזאת.




הלבשה תחתונה - אני לא רוצה להיכנס לכן לתחתונים , אבל אליס בגן העיר חוגגת שנה ומשיקה קולקציה מדהימה של סטים לאוהבות תחרה והקולקציה צבעונית ותוססת בשילוב של הדפסי פסים ונקודות, בגזרות טי- שירט או פוש אפ. התחתונים מגיעים בשפע גזרות, ביניהן ביקיני, חוטיני וסדרת פריטים ללא תפרים להתאמה מושלמת לגוף, הבחירה שלי הייתה כמובן בסט עם צבעי "הביבי" כי לדעתי זה הכי סקסי.. שו שישאר בנינו אל תגלו ?!


אופנה ובגדים- אז הפעם הייתי חכמה וחילקתי את האופנה לשתי קטגוריות: נשים שאוהבות קלאסיקה ונשים שאוהבות אופנה.

לאישה הקלאסית- בדר"כ נשות קריירה חייבות להראות קלאסיות,  את חייבת בגדים שישדרו את ההצלחה שלך..בפגישות סטייל שלי מול לקוחות שהן נשות עסקים, אני דואגת להן לבגד מרשים, עם תיפורים, בגד שייתן כבוד ..אז אני כבר יודעת שלרשת מאוזנר יש את כל האופציות הקלאסיות והמושלמות, חשוב לדעת להכין את הכיס כי על איכות משלמים..וסקופ  קטן לקוקטיות שבנינו בעונה הבאה יהיה להם מידה 36.

לאישה שאוהבת אופנה- כמוני איך אפשר בלי TOPSHOP אהובתי..רק שם אני מצליחה לנשום על אמת,  אז ברשת האופנה הבינלאומית מתכוננים לחגים ומשיקים קמפיין כריסמס 2016 עמוס בסטייל..לראות ולא להאמין אז כבר עכשיו בטופ שופ מתחיל לטפטף קולקצייה מלאה בקטיפה..גלאם..משמלות מיני מטאליות עם פרנזים, חליפות קטיפה עשירות בירוק בקבוק, וייניל אדג'י ומלמלות עדינות.. בקיצור פשניסטות להתייצב !!!

שיער- איזה כייף זה שאת קמה בבוקר מארגנת את השיער ובשנייה השיער נראה כייפי, קולי, אדג'י, אופנתי, קשוח ועדכני..אז עכשיו זה אפשרי בזכות קו מוצרי עיצוב השיער מבית "שוורצקופף פרופשיונל" OSiS+, שמציע מגוון רחב של מוצרים ליצירת עיצובי שיער ייחודיים המשאירים חותמת אישית וסטייל , אז השבוע נחשפתי לליין של תכשירי עיצוב חדשים להפוך לנו את החיים קלים יותר -  קו תכשירי עיצוב (Style), קו מוצרי טקסטורה (Texture) וקו מוצרי פיניש (Finish) לגימור מושלם. שלוש הקטגוריות מציעות תיק מוצרים חדשני שנועד להכין, ליצור, ולסיים עיצובי שיער מבוקשים ואופנתיים ביותר.

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי - יזמית אופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי