בשמים -בואי נדבר על זה !! - coca style

21 בנובמבר 2016

בשמים -בואי נדבר על זה !!

טוב נו נתחיל בגילוי נאות- אני לימור מכורה לבשמים, הרי זה ידוע שבשמים זה ענין של ריח, מצב רוח, אופי ועוד..אבל אני גילתי לאחרונה שאצלי זה מעבר לריח אצלי "הטייטל עושה לי את זה".
אז אולי זה נשמע כאילו אני רייקה מתוכן אבל מה לעשות שאני מתיזה מותג אני מרגישה שאני מותג , אני נהנת לספר לכן שאני מתיזה שאנל, אסתי לאודר, קליניק, מארק ג'ייקוב, מייקל קורס, מוסקינו והרשימה ארוכה.. אבל בכל התזה אני חשה בעננים.


אבל יותר מכל אני אוהבת להתחדש כל הזמן בריח חדש, מכורה לשקית ניילון המרשרשת של הבושם החדש, מכורה לבקבוקים יפים ויותר מכל יש לי כינוי חדש ברשימת הכינויים-   קוראים לי "פורפיומהוליק" מחלה שהמצאתי לחולת בשמים שכמותי , יש עוד בקהל ?!

אז מהם הבשמים החדשים על השידה שהפכו אותי למאושרת !!!! אני יכולה רק להגיד שאלו בשמים מהחודש האחרון... 
הבושם החדש מסדרת MODER MUSE - MODERN MUSE NUYIT - אסתי לאודר -בושם מהפנט עם ריח חושני זוהר וקסום, ריח אלגנטי חורפי ולילי, עם שילוב של יסמין ווניל, ותנחשו מי עושה את הקמפיין של הבושם?! אז קנדל ג'נר  שמצליחה כבר בפרסומת להעביר לנו שהתזה בבושם הזה היא נדיר.

בושם של Bvlgari Omnia Crystalline  -
בושם חדש עבורי והוא בושם שהגיע אליי היישר מארה"ב מתנת יומהולדת מחברתי המהממת רבק'וש.. בושם עם ניחוח עדין אפרסקי, אגסי , עוד לא עליתי על הניחוח אבל הייתי קוראת לזה "בושם בוקר" , יש לו ניחוח רענן פרשי שבהחלט אי אפשר להתעלם ממנו..מומלץ ביותר..איך לא גליתי אותו קודם.

בית האופנה אלכסנדר מקווין משיק את הבושם החדש והיוקרתי לאישה-  McQueen Eau de Parfum- בושם מדהים ורייחני שמשווק בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. הניחוח החדש משקף את הסטייל והפאשן של  בית האופנה של אלכסנדר מקווין, הריח גם עם ניחוח חורפי מעורר סקרנות ומעורר בעיקר את החושים.


המותג AGATHA
אז לפני שאתם מריחות לראשונה את הבושם תדמיינו במוחכם בחורה קרייריסטית, נועזת, רומנטית, פאשניסטה, פריזאית, כאילו אני..אז זהו כל אחת מאיתנו יכולה להיות אותה האישה הזאת .. הבושם יודע שלכל אישה יש את הניחוח שלה ועל כן יש לה שלושה סוגי ניחוחות שונים שכל אחת יכולה להתחבר לניחוחהאישי שלה..אז יצא יד הגורל והפלא ובפלא שאני התחברתי לבושם שעליו יש מנעול..ונאמר לי שהוא מיועד לאחת שהיא הרפתקנית..וזה בול אני.. בקיצור לכו להסניף ברשתות הפארם..יש ניחוחות נעימים.


BE DELICIOUS CRYSTALLIZED
בושם של דונה קארן רק משתדרג עם הזמן ולרגל השנה האזרחית החדשה השיקו את הבושם המעוצב הזה, אותו ריח בקבוק שונה ומהמם, ונו וכבר המצאתי בדיחה פרטית " חמישה תפוחים שינו את העולם: אחד של חווה, אחד של ניוטון , אחד של סטיב ג'ובס, התפוח שאוכלים בראש השנה,  והתפוח האחרון שהוא תוספת שלי והוא התפוח של דונה קארן.." לכו להסניף - פשוט מושלם!!


אז אחרי שספרתי לכן את החולשה שלי..אשמח שתגלו לי מה הבחירה שלכם בבשמים?! ואיזה בשמים אתן מעדיפות, והאם גם אתם אולי קצת כמוני "פורפיומהוליק" .
באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי