מה חדש ב- La prairie - coca style

10 בנובמבר 2016

מה חדש ב- La prairie

אז עבר הרבה זמן מאז מהמפגש הקודם שלי עם  La prairie שהתקיים בזמנו בשיא אוגוסט..ושוב קוראים לי למפגש סופר מעניין, אני מאשרת הגעה "בעצלתיים" ושם אני נחשפת לגלות את האינפוזיה שכל אישה צריכה לקבל.


 אז ספרתי לכן בזמנו על "הסיפור אהבה ביני ל- La prairie ולפני כחודש טסתי לאוקראינה וראיתי בדיוטי פרי של קייב נשים שעומדות בתור.. כן סיפור אמיתי.. תהיתי לעצמי שאצלנו בארץ אין תופעה כזאת.. ואז הבנתי דבר או שניים - להשקיע בטיפוח זה תרבות, זה חינוך, ואנחנו כאן בישראל שלנו צריכים לדאוג ולשמור על הפנים לנו..אנחנו חייבים להכניס את זה גם לתודעה , וזה אפילו יותר חשוב מחולצה של שאנל שתשב לך בארון- אמרה הסטייליסטית !!

 אז מה היה במפגש בטח אתן סקרניות ?!
 אז הגענו למלון נורמן האגדי חיכה לנו מיץ גזר סחוט טבעי, קרואסונים ותמצית קוויאר..לרגע חשתי פריזאית אבל לא,  נחשפתי לסוד השווייצרי. מוצר חדש מבית לה פררי והפעם מדובר באינפוזיה שכל אישה צריכה אותו- La prairie skin caviar Essence-In-Lotion


תמצית הקוויאר במי פנים La prairie skin caviar Essence-In-Lotion מטרת המוצר הוא לתת מענה נוסף לפני הסרום מה שנקרא-טיפול קדם סרום תמיד אנחנו מודעות לזה שתפקידו של הסרום הוא להוליך את הקרם לחות, אבל פה מדובר בעירוי קודם לסרום, טיפול שיחדיר לעור חומר מזין ולחות מידית. 


אז נכון שאני חוטאת לפעמים - ולא מתמרחת באופן קבוע גם בבוקר וגם בלילה(דברים שאסור לי לכתוב כאן ) אבל הפעם עבדכם הנאמנה בחריצות רבה הייתה מוכנה בדילוגים לנסות את המי הפנים החדשים עם תמצית הקוויאר.


אופן השימוש- 
מומלץ להשתמש גם ביום וגם בלילה, ולנסות להתקמצן בחומר 2-3 טיפות זה בהחלט מספיק,על כף היד להחליק עם כפות הידיים ולעסות בעדינות את הפנים עד לספיגה מוחלטת. .
אשמח לתת הצעת ייעול לחברה ולעשות את החור של הבקבוק קטן יותר כי לא פעם יצא לי כמות גדולה וחבל.. כל טיפה חשובה פה , בכל זאת מדובר 1400 ש"ח.

מבחן התוצאה- 
מורגש מיד שהעור "עובר תהליך" העור מרגיש מוזן ועמוס בלחות, כבר בעירוי הראשון של קוויאר הרגשתי מתיחה ומיצוק עוצמתי..ובשילוב הסרום וקרם לחות שלי זה בא מצוין, העור מרגיש רענן מהשנייה הראשונה, לח יותר, והכי חשוב הא מפחית את עומק הנקבוביות הפעורות.

מסקנה-
 יש קרמים ויש קרמים, אבל זה "הטופ שבטופ" , המחיר שווה את הקרם והרבה יותר במיוחד בחורף שכולנו חוות יובש בעור פנים, סוף סוף הלחות האבודה חזרה לעור שלי.

ניתן להשיג לה פררי la prairie ברשתות אפריל, המשביר לצרכן, סופר-פארם, ניו פארם, ובפרפומריות הנבחרות.

באהבה רבה 
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי