מעשה בחולצה לבנה מכופתרת - coca style

6 בנובמבר 2016

מעשה בחולצה לבנה מכופתרת

ששואלים אותי בהרצאות מה הם הפרטי ביסייק שכל אחת צריכה שיהיה לה בארון אני תמיד אומרת - חולצה לבנה מכופתרת (לבנה טייד כמו של הפרסומות) ..ואז ישר אני קולטת הבעת הסכמה והנהוני ראש, אבל בפועל מה הסיכוי שתלבשי חולצה מכופתרת ביום יום ?

 אלה שלובשות חולצה מכופתרת ביום יום הן או דתיות או נשים בעלות תפקיד מחייב , כמו עבודה ניהולית או בנקאית או אופציה אחרת כמו מחפשות עבודה, שאז רוצות לתת רושם של אחת מתוקתקת,

 אז איך אפשר לנצל את החולצה הלבנה הבסיסית המוכרת ולהראות הכי סטייל, ובהחלט לא שיגרתית?
אז יצאתי לחפש את החולצה הלבנה שלי..ומצאתי חולצה יפה ברשת "פרופיל ", ומצאתי שם עוד פרטים נדירים , ולגלות לכן סוד, כל האוטפיטים כאן בפוסט-הכל מפרופיל !!
אז לא רק שיצאתי עם חולצה אלא יצאתי עם הפקת אופנה על חולצה לבנה . וכיד המקרה הכל היה בשלוב שחור לבן מה שמרמז לכם שזה הטרנד הכי חזק החורף הזה...

1. שילוב מצוין עם חצאית עור שמאוד טרנדית בכל עונת החורף- החצאיות מקסי הם כאן כבר הרבה חורפים בין אם את שומרת תרייג מצוות או בין ואם את פשניסטה מהשורה, את צריכה לדעת שבמלתחה שלך תהיה חצאית עור בגזרת A בדיוק כזאת, מבטיחה לך שמחמאות יהיו כל פעם שתלבשי את החצאית- בדוק, תנסי אותי !!!  



שילוב מצוין עם כל שמלת סרפן  - נותן לוק מאוד מוקפד ורשמי אבל יחד עם זאת צעיר שיקי ורענן, הבונוס הוא שאת יכולה לקחת כל שמלה קייצית שיש לך בבית ולאבזר אותה עם חולצה מכופתרת ויצאת סופר שיקית..


אקססוריז עם שמלה לבנה מכופתרת- 
תמיד אני אומרת שאקססוריז מקפיצים הופעה ,וכאן המקום לשלב שעון עם רצועה  לבנה, משקפי סטייל ,תיק הורס, עגילים, נעלים עם נוכחות..ואז שהכל מושלם אי אפשר לחשוב שאת הפקידה מהבנק או ילדת אולפנה ...חחח


 ואחרי שהתלהבנו מזכירה לכן שכל הכייף בטרנד הזה זה "ניצול הדברים הקיימים בארון" כי עם חולצה לבנה הכל מתאים...עכשיו תורך להפתיע אותי לצאת לרחובות עם שילוב משלך וכמובן לא לשכוח לקנות פרחים כי זה הכי מזכיר את חנהל'ה ושמלת השבת.




באהבה רבה 
לימור אלזמי - יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320


2 תגובות:

  1. החצאית מקסי עור הזאת!! ואו!! אולי תדברי עם פרופיל שיפתחו לי סניף בחיפה?? 😆תמיד מקפחים את הצפון 😀

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי