אתגר הבלוגריות- איך בישראל ילבשו את החצאית? - coca style

2 בדצמבר 2016

אתגר הבלוגריות- איך בישראל ילבשו את החצאית?

אז קצת לפני החגים פנתה אליי חברת האופנה shein להביא לי במתנה (אוהבת מתנות) חצאית ירוקה פייטים מהממת ..אממה קבלתי יחד איתה משימת סטייל ללבוש את החצאית בסטייל שלי, בסגנון האישי שלי ולהביא את עצמי.

את אותה חצאית קיבלו בלוגריות ברחבי העולם וכל אחת בקטע שלה ובסגנון שלה.. ואני לא אשקוט ולא אנוח על זרעי הדפנה, ואם אפשר לתת בכבוד גם למדינתנו הקטנה אז רצה משימה .. אז איך עשו את זה בעולם?

ואיך לימור אלזמי מישראל הקטנה תעשה את זה?!
החצאית מתאימה בגזרתה לשומרת מצוות בסטייל, או לכל אחת שבהחלט יודעת להבין שחצאית עד הברך זה קלאסיקה נצחית..הכלל זה לדעת מה לצוות לה, ומה להתאים לה !!
אז צרפתי לחצאית את החולצה המהממת של KENZO מהשיתוף פעולה המהמם של H&M, ביחד עם הג'קט פרווה שלי של ZARA , והצטלמתי בכניסה לבית הוריי ביום הכי סגרירי שיש (היום).
אז אם בא לכן מאוד את החצאית פייטים היא סופר טרנדית והיא פחות ממאה שקלים ששווה לכל כיס ..מה גם אם את דנדשה באתר וקונה פעם ראשונה בחברה מגיע לך תמיד הנחות וקופונים אז בכלל מומלץ.
נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ואופנה 
052-8209320

4 תגובות:

  1. הורסת לימורי !!! שילוב משגע!! אין עלייך💖👌🏼✨

    השבמחק
  2. למה מישהו יכול על הסטייל שלך? הכי מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. ליאתוששש מתגעגעת מלא נשיקות חמות

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי