פריטים שעולים רק 15 $ ולא תאמינו! - coca style

26 בדצמבר 2016

פריטים שעולים רק 15 $ ולא תאמינו!

כל פעם אתן זועמות עליי שאני מראה רק בגדי מעצבים מותגים ועוד. . אז הפעם אתגרתי את עצמי במשימה שנקראת להתלבש ב -15 דולר חשבתי שאין חיה כזאת ביקום אבל קטונתי.. ומצאתי מלא..נכנסתי לאתר של shein ושם מצאתי הפתעות.. אז קבלו את בחירות שלי.. וזה רק 15 $$$$ , בחיי שהבד עולה יותר  !!!! 

יש לי אובססיה חזקה לקטיפה במיוחד בחורף הזה , ולחשוב שפעם חשבתי שקטיפה זה בד של הסבתות.. שוב טעיתי , אני  באמת אוהבת את הבד , יש לו מרקם מחמם..אז גם מחמם וגם יפה ותוספי שזה חולצה בגרוש וחצי.. בקיצור שווה להזמין..הצבע הזה נדיר 
לחצו על המחיר-חולצת קטיפה ורודה

חולצה לבנה עם טוויסט- חולצה לבנה כבר סגרנו מזמן שחייבת להיות לך בארון , אבל למה שלא תפתיע בטוויסט של כתפיים חשופות.
לחצו על המחיר-חולצה לבנה עם טוויסט-

כובע עם טול - נכון שממש קר קשה לשמור על סטייל, אז הכובע הזה יקפיץ לך סטייל בשנייה וייתן לך לוק של הבחורה עם הכי שיק .


שמלה שחורה קטיפה - שמלת ערב חגיגית שיש לה קטע ..והאמת שאפשר ללכת איתה לחתונה ואף אחד לא יידע כמה היא עלתה..אלא אם כן אחת הקוראת שלי כאן מוזמנת גם לאותה חתונה חחח...

כייפית ליציאה .. זה מסוג השמלות של "זרקתי על עצמי ויצאתי" , נוחה קלילה .. במיוחד לימים שאת לא מוצאת מה ללבוש.

לחצו על המחיר-שמלה שחור לבן

החורף הזה הקטיפה חזק אצלי, עובדה תראו כמה פריטי קטיפה הכנסתי לפוסט,  ועם כבר למה שלא נפתיע גם באקססוריז שכולו קטיפה (חולת קטיפה כבר אמרתי)אז מדובר בחגורת קטיפה ירוקה מהממת ונדירה.
לחצו על המחיר- חגורת קטיפה ירוקה
ועכשיו תנו מילה טובה ואם אהבתן את המדור החדש ותרצו עוד פריטים או המלצות חסכוניות כמו פריטים ב- 15$ או כל סכום אחר, אנא כתבו לי.. נו אולי זה יעודד גם אותי לקנות באופן שקול..

ממליצה לכן עכשיו בימי הסילבסטר והחגים לנצל את המבצעים,  בחו"ל זה טרוף ...קנייה נעימה

נשיקות וחיבוקים 
לימור אלזמי - יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי