שני דברים שאני לא אוותר עליהם !! - coca style

27 בדצמבר 2016

שני דברים שאני לא אוותר עליהם !!

הייי בננות מה שלומך והיום פוסט בלי הרבה התרברבות יש לי 3 וידויים-

1. לא הסתרקתי היום

2. לא התאפרתי

3.אבל התבשמתי ואפילו דאגתי לעור הפנים שלי .. 

אז כן כל אחת מכירה את הימים האלה שהיא מזניחה משהו אבל משקיעה באחר והחלטתי להשקיע בשתי מוצרי יוקרה שבהחלט יכולים לשנות לי את מזג הרוח גם אם לא התאפרתי ולא הסתרקתי..אז קבלו את שתי הדברים שגרמו להרגיש מאוהבת בהם ..

# מאוהבת
מותג הטיפוח והבישום הפריזאי EISENBERG PARIS משיק את המומחה לאנטי-אייג'ינג -
טיפול ייחודי ומתקדם לעור הפנים, בעל ביצועיי היי-טק ורכיבים יקרי-ערך בהשראת הטבע, לעור יפהפה Énergie Or מעניק זוהר וחיוניות, התחדשות עמוקה של העור ומיצוקו..בעולם הרבה ראו את הסלב מורחות על עצמם קרם זהב..והאמת שהתפללתי לרגע הזה שאדע מה זה הזהב הזה שעל פניהם...עכשיו אני יודעת...התשובה-אייזנברג, אז כמו שבעבר אמרתי לכן את אייזנברג ניתן להשיג להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.


המוצר  Énergie Or הוא טיפול יומיומי הנותן לעור הפנים זוהר , ממצק ומעצב, כולו מצופה במעטה דקיק של זהב. והעור מקבל לחות והתחדשות. מומלץ באהבה.


# אני אישה, אני האישה...  I am 
 הבושם של אייזנברג שנקרא i am בעל ניחוח שובה-לב , ריח רומנטי מלא תשוקה, ריח עדין של ופירות יער אדומים, ורדים, יסמין ועוד כמה תווים שלא הצלחתי לנחש...אבל זה בהחלט מסוג הבשמים של - wow !!!


הבושם מעוצב בציור מטריף של חוארס מקאדוּ, כמו גם שהבקבוק מלא בפשטות והקסם הוא הניחוח והריח.


אז עכשיו אחרי ששמתי קרם זהב ובושם מטריף עם נוכחות..באמת זה מעניין אם הסתרקתי או התאפרתי..העיקר שבפנים טוב לי !!  תרגישו טוב עם עצמכן תהנו ..ותתפרעו ותשקיעו בדברים שעושים לכן טוב !!

אוהבת 
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי