שנה חדשה סילבסטר ומתנות - coca style

20 בדצמבר 2016

שנה חדשה סילבסטר ומתנות

אני לא חוגגת סילבסטר אבל בהחלט אני נוהגת לחגוג כל יום, וכל יום אצלי הוא הרפתקאה סוחפת ומרגשת .. אבל בגלל אהבתי למתנות החלטתי לחגוג שנה חדשה עם מוצרים חדשים ומרגשים אז אם יש כאן מישהי שמחפשת מתנות לשנה האזרחית ..
הפוסט הזה במיוחד בשבילך !!! 


מתנה לגוף ולנפש - 
המוצר הראשון הוא מבית sabon שזכו השבוע לאקזיט מטורף בכך שחברת איב רושה קנתה אותם...אז כבוד גדול..ולקראת המאורע בחרתי מוצר דנדש שלהם שהוא הפילינג אבקת פנינים, לעור זוהר והתחדשות יום יומית של עור הפנים מבית sabon. 
הפילינג, עשוי גרגירים זעירים, בהתחלה לא הבנתי מה בדיוק אני עושה עם המוצר..ואז הבנתי שמדובר בפודרה שמחדשת את העור, אחרי שלושה ימים שניסיתי העור הרגיש לי מלא ברק רך ונעים, העור נראה זוהר, ובהחלט אכניס את המוצר לשיגרת הטיפוח שלי. השמועות אומרות שהוא מאיט את תהליך הזדקנות העור-אז בכלל מתאים לי. בקיצור שווה מאוד לנסות, זה כמו מוצר חדש באופק בתחום הקוסמטיקה!!


בושם טוב - לפני עשור וחצי שהייתי תיכונסטית היה לי  Jean Paul Gautieהמותג הצרפתי המוביל כבש בזמנו את כולם והגיע באריזת פח ..והייתי משוויצה בבושם ובבקבוק עם קווי המתאר של גוף האישה. עברו השנים עברתי כברת דרך בחיי, ושוב יוצאת מהדורה חדשה של הבקבוק המוכר עם אותו ריח הנצחי והאצלי, לחיי הנוסטלגייה !!!  


אודם עמיד - נו כן כולנו רוצות למרוח אודם בבוקר ולהשאר איתו כל היום, אבל כנראה ששום חברה לא פצחה את הנוסחה לזה אבל עד אז מצאתי סידרת אודמים עמידה מבית מייבלין ניו יורק בצבעים חצופים נועזים ולא מתנצלים, האודם בעל גמור מאט עדין וטרנדי ..צבעים חורפיים וצבעים נצחיים ולאודם קוראים - Vivid matte liquid שלא תגידו שלא דאגתי לאודם לנשיקת הסילבסטר. 


ואם את טסה לחגוג את הכירסמיס בחו"ל דאגתי לך לערכת נסיעות מבית Sabon הכוללת פילינג פנים מנטה, מברשת פנים, קרם לחות, וסרט מלכותי הערכה ארוזה בתיק רחצה מהודר ולדעתי היא ערכה מדרבנת לעור הפנים..אז אם יש בקהל בנות שלא מקפידות לצחצח את הפנים כל יום (גם לי זה קורה..אויי לי) אז הערכה תגביר לך את המוטיבציה.


איפור ליפה בנשים- זה לא סוד איפור משפצר אותנו..ששש שקט שהגברים לא ישמעו אותי. אבל אני מאמינה שאיפור עדין עושה אותנו טבעיות ופחות פלסטיות (לא בבית ספרנו).
חברת האיפור המינרלי, gaya cosmetics, מציגה את מוצרי הדגל לאיפור טבעי שכולל  - מייק אפ מינרלי, סומק מינרלי וצללית מינרלית.
המוצרים הם נטו 100% טבעיים, ללא כימיקלים, פראבנים, טלק או בישום מה שגורם ללוק ולמראה שלך להראות קליל. המוצרים מצוינים אבל הפייבוריט שלי הוא המייק אפ המצוין שהוא עמיד לאורך שעות, וסוף סוף מייק אפ שאני לא מרגישה שמרחתי על עצמי שפכטל.

את מוצרי האיפור של GAYA ניתן להשיג בחנויות הרשת בארץ.


נשיקות וחיבוקים שנה משמחת לכולנו
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי