המעודפים לחודש דצמבר החורפי שלי !!! - coca style

14 בדצמבר 2016

המעודפים לחודש דצמבר החורפי שלי !!!

חודש דצמבר הוא חודש קריר, חורפי ומדכא, בחורף אם נודה על האמת,  כולנו היו מעדיפים לישון ולקום בקיץ, אז בואו נפסיק עם החלומות בהקיץ ונתעורר למציאות חיינו וננסה להוריד מאיתנו את דיכאון החורף וללמוד פשוט להמשיך לבלות להנות להתפנק...

אז החלטתי לראות את דצמבר בממד חיובי וכייפי ואפילו מצאתי מעודפים שעשו לי את דצמבר טוב יותר מהרגיל.


אז נתחיל במחלקת הטיפוח
טיפוח הפנים
לפני כחודש הוזמנתי להשקה של קליניק מסדרת הPep-Start וזוכרות את הקרם עיניים של קליניק הכתום שספרתי לכן בזמנו שהוא מעלים סימני עייפות וכהות ואמרתי שהוא חוסך ממני את השיטה הכושלת של פרוסות המלפפונים אז אחרי ההצלחה עבדכן הנאמנה שוב מנסה מוצרים נוספים ממשפחת Pep-Start והפעם אני רוצה להמליץ על הקרם לחות לפנים.


Pep-Start HydroRush SPF 20 Moisturizer-
קרם לחות המספק הגנה מרובה לעור מפני נזקי הסביבה, קרם מעולה נספג בקלות מעניק לעור המון לחות שהייתה חסרה לי בימי החורף ..כמו כן מוצר מנצח נוסף הוא ג'ל ממריץ -
Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser
מרקם הג'ל הממריץ ונטול שומניות אחרי שימוש אינטנסיבי מרגישה שהעור רך וחלק ..מרגיש לי ממש כמו זריקת מרץ.

טיפוח ציפורניים- 
מכירות את אלה שהם מנסות להאריך שיער ולא משנה מה יעשו השיער לא אורך להם...אז לי זה קורה אותו דבר עם ציפורניים אני מנסה להאריך וכלום נשאר אותו אורך תמיד. .קבלתי טיפ מחברה שאמרה לי רק לק ג'ל אחת ולתמיד יאריך לך את הציפורן..ואני אין לי זמן לעצמי אז לקוסמטיקאית בכלל. אז בתור נסיינית מתלהבת ניסיתי את לק הג'ל החדש של אסנס וואלה יכולה להעיד שהוא מניב תוצאות חזקות יותר מלק רגיל , הפיגמט של הצבע  חזק במיוחד, מחזיק מעמד לאורך זמן עם כיסוי מלא..והכי חשוב הציפורנים שלי מטופחות מבריקות וסוף סוף ארוכות.


אוכל טוב...
מעודף נוסף הוא מסעדה קטנה ומהממת מלאת שיק ופסטורליות שנמצאת בנס ציונה ושמה "ציונה"  מסעדה חלבית עם מנות דגל שאני לא עמדתי בפיתוי  והזמנתי את כל המנות...מסעדה בטעם אחר..הרבה זמן שלא נהנתי ככה מאוכל..בצלחת בתמונה זה  הרביולי סלק המדובר ...נהייתי רעבה, לכו לשם תגידו שאני שלחתי אתכם חחח !


מעודף נוסף ותתפלאו לא עוד מגזין אופנה אלא ספר. הספר האחרון שקראתי ונהניתי ממנו כל שנייה. לספר קוראים עשר דקות של קיארה גמברלה..ספר שעשה לי הרבה סדר במוח ולימד אותי לפנות עשר דקות כל יום לדברים שעושים לי טוב.. ממליצה על הספר הוא ישנה לכם פרספקטיבה בעולם הדינמי וישנה לכם קצת את מרוץ החיים.


ולקינוח שוקלד !! נו זה ברור ששוקולד יכנס למועדפים שלי כי מי מאיתנו לא אוהבת שוקולד - אז קבלתי מארז מושלם של שלושה חפיסות שוקולד מילקה שהגיע עם ערכת יצירה: תבנית סליקון ומקלות אחיזה מה שמחייב אותי לשעשע את עצמי ולהכנס למטבח...וכאן בא התפקיד שלכן אם אתם לא רוצות ששלושת החפיסות יכנסו לבטן שלי ויהרסו לי את ריבועים בבטן..פליז תנו לי מתכונים מה אפשר לעשות עם השוקולד היאמי הזה ?! ומי שרוצה גם מארז כזה תזדרזו מהדורת חורף...ורק 19.90 מושלם!!!

אז שיהיה לכולנו חורף חמים ונעים, חודש דצמבר שמח.

באהבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי