יום עם שיער טוב - coca style

3 בפברואר 2017

יום עם שיער טוב

הרי זה ידוע שיום עם שיער טוב יכול לשנות לנו את היום ולהפוך אותו מיום טוב למצוין..אז מי הקוסם שאחראי לשיער שלי..
אז נכון שביום יום אני פחות משקיעה בשיער וחופשי יוצא לי שוונצ'ים בכל מקום...אבל לקראת הסופש האירועים שבדרך ואירועי וולנטיינס דיי 2017 ..אז יש לי קוסם שיחליף את התור של הספר הצמוד.
אז מי אחראי לזה ?!


המחליק החדש שלי מבית חברת פיליפס מחליק שיער חדשני מדגם  HPS930 בסדרת PRO המקצועית, שמעניק לשיערי מראה חלק ויפה, במהירות ובקלות,


מחליק את השיער תוך עשר דקות בלבד !! יש לו חום של 230 מעלות, בדיוק כמו של חום המספרה.
 השוס שכולנו מפחדות תמיד שמשהו יתקרב למחליק שזה חם ויקבל כוויה ,אז הפתרון שלהם זה מכסה פלסטיק שמיד בתום ההחלקה את מכסה את המחליק, וסוף סוף יש פתרון בטיחותי.


מרכך את השיער ומעניק ברק, וכמו כן שומר על חום השערה ומגן על השיער!!

וכמה זה עולה לנו התענוג.. אז אומנם  מדובר-במחיר מומלץ לצרכן449₪ אבל אם נעשה את החשבון כמה פעמים אנחנו יכולות להתענג בפן חלק זה בהחלט שווה את הכסף, וזה בהחלט השקעה חכמה 


אז ממליצה בחום , ואיך אומרים,  הוולנטיין הקרוב יעבור חלק מאי פעם.
ניתן להשיג במחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל וחנויות החשמל המובחרות
נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי