יום שישי בשמש בירושלים - coca style

6 בפברואר 2017

יום שישי בשמש בירושלים

להפתעתי הרבה יום שישי. החלטנו החברות שעושים סופש ביחד, למזלי השמש יצאה לעברנו,  היעד היה להתנפש לנו בירושלים הקסומה.
סגרנו מלון בוטיק, הצטיידו בחוש הומור אנרגיות טובות ויצאנו לנוח, ובטח תסתקרנו לדעת מה לבשתי לא?!

חצאית סרבל-קישור

הצטיידתי במעיל פרווה שמהר מאוד הבנתי שאני צריכה להסיר אותו כי חם לי. ואז נשארתי עם הסרבל ההורס שקניתי מהאתר romwe ב 25 $  (שירד במחיר ליותר מחצי ממה ששילמתי ) הסרבל נוח וקליל..עם תוספת של חולצה מתחת ונראה כאילו השקעתי בסטייל נוטף וואי וואי וואי..זאת החוכמה!!!

אז השקעתי בלק נצנצים שמרחתי בפקקים -


תיק של מוסקינו אהובי.


וחיוך גדול 


התנפשנו במלון בוטיק שנקרא "הבוסתן הספרדי", המלון נמצא בפאתי העיר העתיקה, וממש נושק לכותל, והסיבה היא שככה ה' ישמע את התפילות שלנו טוב יותר..אמן !!
אז נכון שנהנו וצחקנו אבל יש כלל מאוד ברור ביני לבין חברותיי, אני לא מעלה תמונות שלהן לבלוג/אינסטגרם ולא בשום רשת חברתית אחרת כי הן יתלו אותי על טיל...אז בואו נסתפק רק בתמונות שלי..




ירושלים - נוף עוצר נשימה, היית טובה לנו !!
נשיקות וחיבוקים
שבוע נפלא
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי