ויקטוריה בקהאם עושה עלייה - coca style

11 בפברואר 2017

ויקטוריה בקהאם עושה עלייה

לפני כיותר מעשור ויקטוריה בקהאם אהובתי הוציאה ליין של בגדים משלה בשיתוף פעולה עם אדידס.. ספורט לא עניין אותי אבל קפסולות אופנה תמיד היו מבט עיניי והייתי במרדף אחרי פריט נחשק של ויקטוריה מבית אדידס..עברו השנים ויקטוריה השיקה קולקציה מטריפה כמו המעיל הצהוב, ועכשיו שוב משיקה סדרת איפור מבית אסתי לאודר, מרגיש לי שגם באיפור היא תצליח להוביל, כי מדובר במצליחנית !!

אז בתור בלוגרית היה לי את הכבוד להכיר את הקולקציה החדשה יום לפניכם, וגם להודיע לכן שהקולקציה של ויקטוריה בקהאם תהיה זמינה לרכישה באתר החל מ- 12.2 למשך 48 שעות בלבד! אז זה הזמן לרבוץ במחשב ולקחת את המופלאים של בקהאם.


קישור לאתר-

אז מהן הבחירות הנדירות שלי- נתחיל במיתוג המהמם, שחור וזהב, מיתוג קלאסי ושיקי אליו צרופות צמד האותיות VB, והמוצרים מדהימים.


הליפ גלוס הזהב מגיע בצבע ניוד גלוסי שנותן ברק.
הצללית השחורה נוצצת ומאפשרת לעשות מראה מעושן ברגע. 
הקרם פנים מגיע באריזת זהב שנראה כמו בושם ומשמש גם כפריימר.
 ועיפרון לשפתיים בצבע ניודי שמתאים לי כבסיס לכל אודם.
ויש לי עוד כמה קניות שוות שם- כמו הברונזר שאני חייבת שיהיה לי אותו, וכמובן גם את ההיילייטר ועוד ועוד.


נשיקות וחיבוקים
אוהבת תמיד
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי