מתנות לוולנטיין -גזור ושמור !! - coca style

12 בפברואר 2017

מתנות לוולנטיין -גזור ושמור !!

לכבוד חג האהבה הבינלאומי, החג הכי נדוש וקיטשי שכולנו בימים אלה עסוקים - במה לקנות? איך לרגש?! והאמת שאני קצת מרחמת על הגברים שלנו שמפרפרים למתנה שתצליח להפתיע אותנו.. אז באתי והפעם לעזרת הגברים ("לימור חילוץ והצלה") עם הצעות למתנה שיכנסו הרבה  רומנטיקה- פוסט של גזור ושמור !! 


פרחים - עוד שהיינו קטנים לימדו אותנו שיש משהו רומנטי בפרחים "פרח נתתי לנורית.." , אז כנראה שהחינוך השתרש ממש טוב שבכך פרחים זאת אופצייה חובה כתוספת לכל מתנה, חברת זר פור יו מפרגנת בזרים אקסלוסבים ומיוחדים במיוחד לווולנטין..שווה נכון !!!

מתוק לנשמה כולנו אוהבות - ומה עם מתנה מתוקה שכולה עשוייה מאהבה, שוקולד והרבה מתוק, אז המקום המעודף על רוב הנשים זה פושון שנמצא במתחם שרונה..אני לא אתאר יותר מידי כי נראה לי שהתמונה מדברת.


בושם של ג'ו מלון לונדון- כבר יותר משנה נמצאים בישראל והסניף המועדף עליי הוא במתחם ממילא ברחובות ירושלים מאחר שהסניף הכי דומה לרחובות אירופה, כנראה שהאוויר של ירושלים יחד עם הניחוחות של גו מלון מתחברים מצוין, ממליצה מאוד לקנות לאישה ניחוח רומנטי, יש גם את ניחוח הוורדים ההורס שהכי מתאים ליום האהבה.


מוצרי אהבה- ואם כבר אהבה ויום אהבה איך אפשר בלי מארז מושלם מבית אהבה , מארז עם ריח טוב רומנטי וממכר, לדעתי לקנות מוצר של אהבה זה עם הרבהסמליות..אז עופו על זה, זה יראה כאילו חשבתם על קונספט !!


טיפוח ופינוק לאישה לעור הפנים - ואם חשוב לך שהאישה תראה זוהרת בערב הוולנטיין וגם אחרי, אז תפנק אותה במארז חגיגי של חברת קוסמטיקה מקצועית HL , המארז נקרא קאלם רד, במארז יש סרום מעושר בלחות וויטמינים ובאלם מזין לילה- שמיועד לריפוי והרגעה של העור. מתנה מומלצת ושווה, וכך האישה תהיה תמיד נוצצת וצעירה לגילה.
http://www.hl-labs.co.il - לרכישה דרך האתר


ועוד מתנה שיכולה תמיד לשמח כל אישה זה הבושם החדש של אליזבת ארדן שמגיע בריח תה לבן,  מעניק טהור ועדינות, מיועד לנשים אצילות וקלסיות - הבושם נקרא WHITE TEA- בושם התה הלבן.

קצת סקסיות לא יזיק- והסט ההורס של החזייה והתחתונים זה אומנם מתנה נדושה אבל תודו שבצבע אדום זה הכי סקסי שיש, הסט ההורס מבית טריומף, 


ואם האישה שלך אוהבת ניחוחות חזקים דומיננטיים שישאירו אחריה שובל אז ריאנה הזמרת השיקה בושם שנקרא: CRUSH by Rihanna- הבושם בניחוח חזק , ריח ממכר וחושני.


שוקלדים לשילטון- וחברת סבון Sabon השיקו ליין מהמם ליום האהבה שכולו בריח שוקולד, ובכללי לדעתי שוקולד תמיד משמח לבב אנוש לפני היין.


ובגזרת התכשיטים-אז לא בחרתי בטבעת אלא הפעם בשעון מהמם של אן קליין שנקנה ברשת אימפרס ועכשיו יש שם 30% הנחה על כל המותגים אז שווה ממש!!


זהו עכשיו נשאר לך להדליק נרות לאווירה..והנה דאגתי לך לערב מושלם !!


 חג שמח לכולנו
נשקות וחיבוקים..ורק אהבה 

לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי