לוקים לקראת יום האישה - coca style

7 במרץ 2017

לוקים לקראת יום האישה

אז נכון כשאני קוקטית וכבר שנים רצה הבדיחה שאני קונה את הבגדים שלי בפוקס קידס (לא באמת) וכדי להוכיח שאני כבר אישה וילדה גדולה יצאתי לפרגן לרשתות האופנה הישראליות בפוסט חגיגי עם אוטפיטים תוצרת הארץ.


אז נכון שכולנו רובצות יותר ברשתות בינלאומיות, אבל מה עם להוקיר ולפרגן לרשות המקומיות שלנו שמשקיעים עמל רב, אנרגיות וקולקציות מלאות שיק , אז לקראת יום האישה נכנסתי לחנויות של נשים, ותתפלאו הרכבתי לוקים מדהימים.

 אז נשים יקרות שיהיה לכולנו יום האישה שמח, מציגה לפניכן מבחר פריטים מנצחים והכל תוצרת הארץ, ולוקים שכדאי שיהיה לכל אישה בארון-

תהייי מסתורית- אל תגלי את הכל, תני לחשוף אותך, לגלות ממך כל הזמן עוד, ואין יותר מושלם ושיק ממעיל גשש בלש- מבית דיסקרט, כי כל אישה חייבת מעיל טרנץ' ועם סטייל.

ואם את מהמעיזות והטרנדיות ברשת דיסקרט השיקו קולקציית פאצ'ים לשדרוג כל בגד.


תנצנצי באוויר-
אני משתדלת להיות נוצצת ביום יום, כי אצלי זה באופי ובנשמה, מצאתי ברעומה - חולצת גלאם נוצצת שמושכת הרבה מבטים.




ואם את מהמנצנצות העדינות - שאוהבת הכל עדין, גם לך מצאתי משהו ששייך ל"טרנד הצווארונים" , שיכול לשדרג כל האוטפיט ולהסתיר מחשוף או אפילו אביזר, ובהחלט יכול לבוא במקום שרשרת.

ועוד חולצת נצנץ של רשת ג'אמפ חולצת גלאם מוכספת, עם פתח חזה קטן, חולצה שמרגע שלבשת אותה את מרגישה סקסית.


תני חיוך זה מדבק - אז אני מאמינה גדולה שהבגד הכי יפה הוא החיוך שלנו, תני חיוך לסובבים , ותביא קריצה נוספת גם באמצעות הבגד. ברשת עונות מצאתי חולצה שגרפה חיוכים.


שבץ נא - משבצות !
החיים ללא ספק מעניינים, וכמו החיים בוא נשחק גם בבגד ונשבץ בסטייל משבצות , הווסט ההורס הזה מתוך קולקציה נדירה של רשת גולברי, בשילוב עם פריטים מנצחים ואישיים מארוני ויצא לוק מושלם, צעיר ויפה.



נשים יקרות , תהיו מאושרות ושמחות בחלקכם, ממש כמו המשפט- "איזהו עשירה השמחה בחלקה". 

מאחלת לכולנו
יום האישה שמח
לימור אלזמי- יזמית אופנה

לתיאום סטייל אישי- מוזמנות לפנות אליי-
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי