אופס- שוב נקרע הגרביון?! - coca style

5 במרץ 2017

אופס- שוב נקרע הגרביון?!

כולנו מכירות את הרגע הזה שנקרע הגרביון ואז את מתחילה לחפש אשמים.. זה בטח נקרע כי זה 15 דינר, זה בטח נקרע בגלל הציפורניים שלי?! זה בטח נקרע כי הגרביון היה במבצע....אוףףףף מה עכשיו זה  נקרע???!!!  מה יהיה עם הרכבת!? אז בואי לא נחפש אשמים ובמקום זה נחפש גרביון איכותי?

גרביון של לייף 50 דינר

את הפוסט הזה אני מקדישה לגרביונים, קוקו שאנל אהובתי אמרה בזמנו "לעולם אל תצאי מביתך ללא גרביונים או ללא כובע",  ואני כמו תלמידה למופת תמיד מיישמת.
אבל בנינו כל אישה יודעת שגרביון זה הדבר שיכול הכי להרגיז ולעצבן ויכול להיות הקללה של כל אישה...(טוב נו אולי קצת הגזמתי).
אז יצאתי לסופר פארם לבדוק מספר גרביונים ובדקתי מה ישרוד לי יותר מיום ואולי גם יותר מחודשיים, לקחתי את הגרביונים הממותגים של LIFE ואת הגרביונים של CAN CAN



אז היה שם מספר צבעים, הדפסים, צורות עם מחטב או בלי מחטב, חברות שונות, ואמרתי נעשה מיקס אנד מאצ' וננסה
אז נכון שקצת חששתי מגרביונים אטומים  (50 דנייר) ופחדתי שיעניקו מראה שמרני ואפילו דוסי מדי.. ונכון שחששתי מהגרביון רשת פחדתי שיראה זול.. אבל הכל עבר בשלום, קניתי והתפללתי בסתר ליבי שפליז ואולי וישרוד לי קצת יותר מהקודמים, כי לאחת שיום יום גורבת גרביונים זה יכול להיות נזק וחור בכיס.
רשמתי לפניכן את תוצאות "מחקר הגרביון "-מה שרד יותר ומה שרד פחות?! 
אז הגרביונים האטומים והעבים של life שרדו לי עד עצם היום הזה..כנראה שהכלל הוא ככל שמספר הדינר גבוה כך הגרביון ישרוד יותר.


לגבי הגרביונים הדקים של 15 דינר של CAN CAN  , אחד נקרע לי כבר באותו ערב והשני נקרע אחרי שבוע.

אבל כאן אני רוצה לסיים - גרביון זה מזל !!! או שהוא ילווה אותך ויהיה נאמן לך או שהוא פשוט ירגיז אותך במקום ובזמן הכי לא צפוי.


נשיקות וחיבוקים-
לימור אלזמי
יזמית אופנה סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320

4 תגובות:

  1. יופי לימור! סתם עשית לי חשק לגרביונים חדשים :) ואין לי אפילו אאוטפיד בשבילם! חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. בטוחה שתמצאי האוטפיט.. גרביון מתאים להכל

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי