חוות דעתי על האתר הקניות shein - coca style

5 בינואר 2018

חוות דעתי על האתר הקניות shein


היי יפות אז הפוסט נולד בזכותכן, אתם שואלות אותי תמיד על האתר shein והחלטתי לתת לכן מידע אמיתי וכנה , את הטוב ואת הפחות טוב , מה אני ממליצה לקנות באתר ומה פחות, ומה טיפים וטריקים ? 

אתם תודו לי, זה פוסט שעשיתי בהמון השקעה ועם הרבה אהבה לחלוק את הידע שלי באתר.


מי שמכיר אותי יודע שבשנים באחרונות ריכזתי את רוב הקניות שלי באונליין , חוות קנייה כייפית, נוחה, וגם לא יקרה, את האתר shein אני מכירה כמה שנים ואני לומדת אותו כל פעם מחדש בעקבות הקניות שלי, אז לשאלתכן ריכזתי את כל השאלות ששאלתן אותי על האתר shein-

קודם כל קצת על האתר , האתר הוא אתר סיני, המחירים מאוד זולים ועממיים, והם מפרסמים ללא הפסקה..וגורמים לכולנו להסתקרן לגביו.
לינק לאתר- shein
אז להלן השאלות המרכזיות-

האם האתר shein אמין ? האתר אמין יש לו שירות לקוחות מצוין וטוב, גם אם יש פגם כלשהו תפנו לאתר הם בדר"כ נותנים מענה טוב.
מה כדאי לקנות?
אני ממליצה לקנות מעילים , פרוות, ג'קטים המחירים נעים בין 30$ ל 50$ והם ממש שווים, אקססוריז אני ממליצה ממש, יש להם ליין מהמם של תיקים מגניבים ומדליקים,  משקפיים צבעוניות ועגילים נדירים במחירים שווים לכל כיס, כמו כן קולקציית הנעלים שלהם מושלמת יש להם נעלים היסטריות והמידות מדויקות. והדבר שאני הכי ממליצה מהאתר זה לקנות פ'יגמות יש להם ליין מטורף וכולם ממש איכותיים , התמונות אינסטגרם שלי עם קולקציות הפי'גמות המפוארת מדברת בעד עצמה.

מה לא לקנות ?
הטי שירטים לא איכותיים בדרך כלל מתכווצים אחרי פעם אחת, לפני שאתם קונות תבדקו מאיזה בד עשוי החולצה כי הרוב עשוי מנליון ( כן יש דבר כזה) , קולקציית בגדי הים המפורסמת שלהם לבדוק לפני שקונים את המידה, את הבד, את התפר אני הזמנתי כמה שלא אהבתי ושימשו לי אחלה סמרטוט לריצפה, למרות שבזמן האחרו אני חייבת להגיד שהם ישתפרו מאוד באיכות, הכי טוב תמיד להסתכל בתמונות .
לגבי סוודרים- שנוי במחלוקת ,להסתכל בתמונות טוב אם זה נראה סריג נעים, כי לי הגיע סריג שלא הפסיק לגרד לי את הגוף וזה ממש לא נעים!! והיו סוודרים באיכות מצויינת ודגם אחד לאחד כמו זארה.
עוד פריט שאני לא ממליצה לכן לקנות ב shein זה בגדי ספורט , הם אומנם מאוד מאוד יפים, אבל האיכות אף פעם לא טובה ולא איכותית, זה לא בד של בגדי ספורט, שלא תטעו הגזרה מהממת הצבעים הורסים אבל הטיב והאיכות פחות.
והאחרון חביב זה לגבי מידות החצאית , המידות שלהם מאוד קצרות.. אנא הסתכלו בטבלת מידות לפני שאתם קונים, ועוד משהו אם אתם רואות על בגד את המונח one size הזהירו אין דבר כזה באמת זה יותר "מלכודת דבש" , לרוב מדובר במידה s-m ואצל הסיניות ה one size שלהם קטן מאוד.

איך המידות?
כלל ברזל!!  תמיד מידה אחת יותר ממה שאת , הבגדים מראש קטנים אל תשכחו שהייצור הוא סיני , והמודל שלהם היא סינית רזה ומתוקה ואנחנו הישראליות איך נגיד את זה.. עסיסיות.

מה טווח המחירים -מ3$ ועד המוצר הכי  יקר זה 150$, לא לקנות זול מידי, הזול עולה ביוקר זה לא קילשאה, דברים זולים זה בדרך כלל עשוי מבדים לא לבישים אז חבל על הכסף, שאתן קונות.תסתכלו תמיד למטה בתגובות ובחוות דעת אם יש 5 כוכבים מלאים אז לקנות את המוצר, תסתכלו  על התמונות ותבחינו.

מה לגבי מע"מ?
פטור ממע"מ עד 75 $ שזה בערך 260 שח תבדקו את שער הדולר באותה רגע הקנייה , ואם עברתן שלמו 17% הפיתרון הוא לפצל חבילות אבל לא לאותו יום, אלא רק שתקבלו מספר משלוח רק אז תזמנו שוב ( מניסיון שלי , שילמתי על בשרי מלא פעמים) ועוד טריק שאפשר לעשות אם את לא יודעת לדחות סיפוקים, תפצלי חבילות שכל אחת מהן תהיה מכתובת מייל שונה וככה אין שום בעיה.

והשאלה הכי נפוצה כמה זמן לוקח לחבילה להגיע לישראל ?
התשובה היא מהר מאוד, לפעמים הגיעו לי משלוחים תוך שבוע (כן , כן- ובלי תוספת תשלום אקספרס) עד שבועיים  , אבל אי לדעת זה הרבה תלוי בפקקים שיש בכמות החבילות בישראל.

עלות משלוח כמה?
זה ידוע שאנחנו הישראלים אוהבים משלוחים חינם, אבל כאן באתר זה משתנה כל פעם , משלוח חינם בקניה מעל  184
ש"ח כמו כן כדאי לדעת יום ראשון המשלוח חינם, כמו כן יש משלוח אקספרס שזה בעלות נוספת וזה מגיע במהירות יתרה .
כמו כן יש אופציה לשלם 3 שקלים שזה על ביטוח החבילה זה נקרא -  shipping guarantee, אני ממליצה מאוד לשלם על הביטוח במיוחד , כי אם ובמידה החבילה נעלמת ולא הגיע ליעדה תזדכו במלוא מחיר החבילה, שווה כל שקל.

ומה לגבי קופנים? אז כן יש לי קופון הנחה 
דאגתי לקוראות הבלוג שלי לקוד קןפון של 15% הנחה  - הקוד  limor03 אפשר להשתמש בו ללא הגבלה , בקנייה מעל 45 $ או בשקלים מעל 223 ש"ח , שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה  נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

עוד דברים שכדאי לדעת-
בנות ממליצה ממש כל כמה שעות לעבור על הקטגוריה "מכירת פלאש" או flash sale. יש שם תמיד מלא מציאות במחירים של מנת פלפל  וזה משתנה כל כמה שעות.

איך מחזירים קנייה
- אז קודם כל לא להתרגש זה לא מסובך, אך כדאי שתעשו שיקול כלכלי אם כדאי לכם כי עלות המשלוח היא על חשבונכם( עלות משלוח בערך 50 שקלים, תבדקו באתר של דואר ישראל).
אז איך מחזירים?
תכנסי לחשבון שלך גשי להזמנות שלי תכנסי להזמנה  הספציפית תלחצי על החזר מוצר return item תסמני איזה מהמוצרים את רוצה להחזיר , תבחרי את סיבת ההחזרה ותאשרי, הם חוזרים אלייך תוך 24 שעות עם הוראות החזרה וכתובת למשלוח חזרה,תדפיסי את אישור ההחזרה ותדביקי את זה על האריזה. שימי את זה בדואר ושלום . מקווה שעזרתי!

טיפ ממני שיסיע לכן בעניין ההחזרות -אני ממליצה תמיד לשלם על המוצרים דרך paypal.. ככה אפשר להזדכות על המשלוח חזרה עד 12 פעמים בשנה, דרך פייפל.. שומרת קבלה ואישור מהדואר ויש הסבר באתר על החזרים.. מעלה, תוך יומיים מקבלת החזר לארנק.. ואת יכולה להשתמש בקנייה הבאה.

רוצות להרוויח כסף ( הנחה לקניות הבאות ) תשתמשו בנקודות -

יש לכן אופציה מאוד נחמדה , וזה לצבור נקודות באתר , הרשמה ראשונה לאתר מזכה אתכן ב200 נקודות, כל יום שווה רווח נקודות , ונקודות שווה כסף ,ביום הראשון מקבלים נקודה, ביום השני  3 נקודות, יום שלישי מס׳ הנקודות הוא הפתעה (יכול להיות 15 ויצא לי פעם גם 60) צריך להקפיד להיכנס ברצף אחת ליום, אם לא זה מתאפס.. אחרי רצף של שבוע- גם מתאפס.. כל 100 נקודות זה דולר, משמע 1000 זה 10 דולר בערך,  אם את לא רוצה לקנות בכסף ולבזבז קחי ממני טריק  חכי ליום ראשון משלוח חינם ותקני רק בנקודות שיש לך, אה יצאתי הכי ישראלית שדופקת את המערכת.
בנוסף אל תשכחו בקבלת המשלוח לצבור עוד נקודות- על כל פריט שתכתבו ביקורת, מקבלים 10 נקודות
אם תוסיפי גם תמונה: תקבלי 20
אפשר להמיר נקודות לשקלים בקנייה סופית ותקבלי קופון של 10% הנחה. כל אחת תבדוק אם שווה לה נקודות או % מהקניה . לפי הניסיון שלי שווה לך להשתמש יותר בקופון הנחה שלי ולשמור את הנקודות כשטר הנחה ולא כאחוז הנחה, ואם את בוחרת את האופציה הזאת את מרווחה כפל כפליים גם קוד הנחה וגם יורד לך מהנקודות כמה שקלים.

אז לא לשכוח -לפני שאתן שאתן משלמות תסמנו איפה שכתוב נקודות זמינות ואז תהיה לך הנחה לפי הנקודות שצברת, וגם תוכלו להשתמש בקוד שלי limor03 ולקבל את שתי ההנחות .
אז לסיכום, נקודות = כסף תקני בהם משהו.

הנחת סטודנט 
אני לא יודעת אם בכלל זה משתלם , כי זה תהליך, בכל אופן בשביל הנחה, את צריכה ללחוץ על בקשה להנחת סטודנט, למלא פרטים, יבקשו את המייל של המכללה שלך/אוניברסיטה, והם צריכים לאשר , וההנחה תכלס לא כזאת משמעותית.

אם אפשר לסכם אני מאוד נהנת לעשות שופיניג באתר shein , אני מאוד מרוצה גם מהמוצרים וגם מהאיכות ,כמו ששמתם לב אני יודעת מה לקנות ,אז לא יוצא לי לי להתאכזב, כל קנייה שלי אני מתעדת כאן בבלוג ובסטורי אז שווה לעקוב אחרי ולראות את סל הקניות שלי.


שירות לקוחות שיין- הרבה פעמים מתקשרים אליי וחושבים שאני השירות לקוחות של שיין, אז אהובות שלי זה המייל של שירות לקוחות , הם עונים תוך יומיים שלושה, תכתבו להם את הבעייה ואת מספר ההזמנה ותקבלו מענה במהרה.
 support@shein.zendesk.com

מקווה שנתתי מניסיוני כאן בפוסט ומעכשיו תהיה לכן קנייה טובה ורגועה, אם יש לכן  שאלות מוזמנים לשאול אבל לא לחפור , אני לא עובדת ב shein.

ועוד משהו קטן , תנו לי תגובות כאן, אם הצלחתי לסייע לכם, או להוזיל לכם את הקנייה, או נהנתן מהפוסט, או יש לכן שאלות , תנו לי תגובה ותעלו לי חיוך!

נשיקות וחיבוקים 
לימור אלזמי- יזמית אופנה
052-8209320

מגזין coca style יוצא במהדורה מיוחדת. לקוראות , עם קופונים והנחות, ולא כדאי שתפספסי כל פיסת מידע שיק וסטייל, כל שעלייך לעשות זה להרשם כאן לאשר במייל, ולחכות ❤



61 תגובות:

  1. מנסה לבדוק למה אין אפשרות לשלוח לתל מונד.. ולא מצליחה

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מושג לגבי תל מונד, לא אמור להיות בעייה

      מחק
  2. בעידכון הכתובת לא נותן לבחור בירושלים למה

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן הייתה תקלה באתר, והרבה דיוחו עד שהסתדר

      מחק
  3. צריך כרטיס אשראי כדי לשלם או שגם אפשר בויזה?

    השבמחק
  4. מידות קטנות?
    אם אני M צריכה L?

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  6. היי, ראיתי שיש מצעים מאוד יפים, האם הם באיכות סבירה או שזה כמו ניילון? תודה 😊

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי את המצעים הם עשויים באיכות טובה, וצבעים טובים

      מחק
  7. יש לי שאלה בנוגע למידות, כי זה קצת מבולגן שם..אני אכתוב פה את המידות שלי ואשמח לייעוץ מבעלות ניסיון ..כי אני מתכוונת להזמין בגדים בסכום נכבד..מותניים: 64 ס"מ, ירכיים 89-90, חזה : 80, כתף 37 ..עוד שאלה האם צריך לקחת בחשבון את הארוך ואת המשקל כשיקול בבחירת המידות...טבלת המידות שהם מציעים לא נראית לי הגיונית...ועל אותו בגד כתוב מה המידות של המודל שזה לרוב small...וזה מנוגד למידות שכתובות בטלבלה...בעוד שהמידות של המידל קרובות למידות שלי אבל כשהזנתי את הנתונים שלי המליצו לי על אקסטרא סמול אשמח לעזרה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי ממליצה לך לקנות מידה אחת יותר ממה שאת באמת ואולי במקרה שלך אפילו לרכוש מדיום

      מחק
  8. מה לגבי החזרות? קיבלתי חבילה 7 חולצות לא אהבתי אף אחת מהן
    חלקן גדול חלקן קטן
    האם אני שולחת לכתובת שעל השקית?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקרה יש להם צט לקוחות בדיוק למקרים כאלה תרשמי להם את הבעייה והם יגידו לך מה לעשות

      מחק
  9. שלום האם יש לך קופון אולי?

    השבמחק
  10. האם משלמים מכס מעל סכום מסוים?

    השבמחק
  11. היי.. הקוד שציינת alza15 לא עובד.. יש לך מושג אולי למה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם ביצעת לפני קנייה באתר זה לא יעבוד, זה עובד רק בקנייה ראשונה באתר

      מחק
  12. היי, אני מנסה להחזיר כמה פריטים שנשלחו אליי ואני לא מרוצה ואני לא מוצאת את ההזמנה באתר לכן לא יכולה לעשות החזרה דרך האתר. האם יש להם מספר טלפון?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לגבי מקרים כאלה יש לפנות לצאט שלהם, יש להם שירות לקוחות מצויין

      מחק
  13. אבקש עזרתך מנס אין ספור פניות לקבל חבילה מתחילת דצמבר - התשובות של הנציג מפנות לאתר משלוח ימי --- האם יש טלפון ליצירת קשר ...מוכנה להתקשר לחו"ל

    השבמחק
    תשובות
    1. היי עדי תחפשי את מספר המעקב שלך במשלוח ימי

      מחק
  14. היי
    האם אני יכולה לפצל את הקנייה שלי ל270 כל פעם באותו יום על מנת לא לשלם מכס? או שהם מחשבים את כל הקניות לקנייה אחת ואז אשלם מכס? היו כמה דברים שאהבתי ועלו קרוב ל900 שקל איך אעשה זאת בלי לשלם מכס?

    השבמחק
    תשובות
    1. המלצה ממני - אל תמהרי לקנות קניות גדולות, תקני קנייה אחת תראי את האיכות , המידות , והטיב ואז תמשיכי לקנות, אם בכל זאת את עושה קנייה גדולה תפצלי בימים

      מחק
  15. היי
    איך הבגדים במידות הגדולות שלנם? מומלץ?

    השבמחק
  16. מה לגבי הלבשה תחתונה? יצא לך להזמין? איך המידות והאיכות?

    השבמחק
  17. האם המידות הגדולות זה באמת לפי המידות שהם כותבים? או גם לקנות מידה אחת יותר.

    השבמחק
  18. היי, איך המכופתרות לגברים מבחינת איכות ומידות?

    השבמחק
  19. הי. הזמנתי אתמול ועכשיו ראיתי את הכתבה.... אני מידה m בארץ וזה מה שבזמנתי .... יש דרך לשנות את ההזמנה למידה גדולה יותר?

    השבמחק
  20. ביצעתי הזמנה לפני חודש ימים. עד היום לא קיבלתי כל הודעה על המשלוח. אני מבקשת לקבל את הטלפון של גורם כלשהו.. לא מוצאת. אשמח לקבל. תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אני גם מחכה למשלוח משיין עבר חודש ואין תשובה... את השגת אותם?

      מחק
  21. איך אני מחזירה פריטים שאני לא רוצה. אין למי לפנות!

    השבמחק
  22. איך אמי יוצרת קשר עם שירות הלקוחות של שיין ?

    השבמחק
  23. היי לימור . איך את מזמינה את shein exclusive חיפשתי באפליקציה וזה לא מראה בשום מקום שמדובר בקולקציה הזו וגם לא מופיע בשום מקום אחר

    השבמחק
  24. כמה צריך לשלם למכס אם עוברים את ה75 דולר?

    השבמחק
  25. שלום! אני לא מזמן הכרתי את האתר SHEIN,בצעתי כבר מספר הזמנות ומאוד מרוצה ...במשלוח אחרון קיבלתי שמלת טוניקה שלא מצא חן בעיניי גם הבד וגזרה,מידה(על זה קיבלתי תשובה להחזר וכתובת למשלוח)---השאלה: כמה משלמים על משלוח?,שמלה שניה(עוד לא השתמשתי בה) עשיתי כביסה ראשונה והתכווצה מאוד--יש אשרות להחליף מידה או עדיף להחזיר אותה? אשמח להעזר בעצתך..תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. משלוחים בדרך כלל זה יוצא 50 שקלים, את יכולה לפנות לשירות לקוחות והם יזכו אותך. כתוב בפוסט לגבי ביצוע החזרות. בהצלחה !

      מחק
    2. אם בטעות הקשתי לא נכון את 3 הספרות בגב הכרטיס אשראי ושלחו לי הודעה מהאשראי שזה חויב ובאתר לא אז איך אני יודעת אשמח לעזרה?

      מחק
  26. קניתי מוצר של shein ויש עכשיו את המגיפה האם אני יכול לפתוח את המוצר???

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטרפת לשאלה. אני צריכה לקבל חבילה בעוד מס' ימים...

      מחק
  27. קבלתי חבילה שחסרים בה 9 פריטים בעלות מעל 300 שח. הם טוענים ששלחו את כל הפריטים. החבילה נראית קטנה מלהכיל את כל הפריטים. מה יקרה?

    השבמחק
  28. קבלתי חבילה שחסרים בה 9 פריטים בעלות מעל 300 שח. הם טוענים ששלחו את כל הפריטים. החבילה נראית קטנה מלהכיל את כל הפריטים. מה יקרה?

    השבמחק
  29. קבלתי חבילה שחסרים בה 9 פריטים בעלות מעל 300 שח. הם טוענים ששלחו את כל הפריטים. החבילה נראית קטנה מלהכיל את כל הפריטים. מה יקרה?

    השבמחק
  30. קבלתי חבילה שחסרים בה 9 פריטים בעלות מעל 300 שח. הם טוענים ששלחו את כל הפריטים. החבילה נראית קטנה מלהכיל את כל הפריטים. מה יקרה?

    השבמחק
  31. קבלתי חבילה שחסרים בה 9 פריטים בעלות מעל 300 שח. הם טוענים ששלחו את כל הפריטים. החבילה נראית קטנה מלהכיל את כל הפריטים. מה יקרה?

    השבמחק
  32. קבלתי חבילה שחסרים בה 9 פריטים בעלות מעל 300 שח. הם טוענים ששלחו את כל הפריטים. החבילה נראית קטנה מלהכיל את כל הפריטים. מה יקרה?

    השבמחק
  33. אני רוצה להתלונן להזמנה מshein קיבלתי פגום, איך עושים זאת לא הצלחתי? אפשר את המייל שלהם? תודה!

    השבמחק
  34. אפשר את המייל שלהם?
    קיבלתי חולצה פגומה וגם 3 חולצות לא מהדגם שהזמנתי.ממש מתסכל.בבקשה למי יש את המייל שלהם,?

    השבמחק
  35. אחלה פוסט לימור. תודה

    השבמחק
  36. היי הזמנתי בגדים ונעלים מקווה שהכול יגיעה לפי התגובות חסר פריטים הזמנתי בסכום של יותר מ400 שקלים

    השבמחק
  37. היי הרבה האנשים שאני מכירה מקבלים משלוח תוך שבוע למה אני מקבלת משלוח תוך חודש? מה הסיבה ואיך אפשר לפתור אותה? תודה

    השבמחק
  38. פשוט מדהים עזרת לי המונהמון!
    יש לך מושג למה אני לא מצליחה לקרוא את הביקורות של שיין?

    השבמחק
  39. אם המשלוח השליחה אייך אני יכולה לבטל האם אני צריכה שזה יגיע אלי ואז לבטל או שאפשר גם תוך כדי שליחה

    השבמחק
  40. עזרת לי מאוד עשיתי קניה ויצא לי ממש שווה תודה לך

    השבמחק
  41. שלחו לי את החבילה למודיעין במקום לכתובת הנכונה ועכשיו אני צריך לשלם עבור המשלוח שוב
    אתר קיקיוני עלוב

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי