איך ליצור לוח השראה בסטייל? - coca style

2 בינואר 2019

איך ליצור לוח השראה בסטייל?

כל אחת יש לה את ההשראה שלה, את הצבעוניות שהיא אוהבת , ואת העולם שלה, היום תקבלי ממני מדריך איך ליצור לוח השראה בסטייל ובקלות, וליצור לך קיר פינטרס אופנתי.


לפעמים שתדעו אתם אלה האנשים שגורמים לי לכתוב על דברים או פוסטים , העוקבים שלי באינסטגרם שאלו אותי אינספור פעמים על הלוח השראה שלי , מאיפה? איך? אז היום תקבלו פוסט שאתם כל כך חיכתם לו ,ובו תמציאו את כל התשובות -
מצרכים-
1. לוח רשת - הרשת שלי ספציפית ענקית נרכשה מהרשת DAN DEAL ממליצה בחום , המלצתי על החנות כבר, ואני ממליצה שוב כי יש שם מחירים שווים לכל כיס.


2. מסמרים ופטיש - להניח את הרשת ישר ולעשות חורים רק אחרי שסימנת.
3. אטבים יפים ומוזהבים- הוספתי לרשת אטבי כביסה וינטג' וגם אטבי כביסה של יצירה מהחנות דן דיל, כמו כן ברשת האונליין של  סוהו-SOHO מצאתי אטבי זהב בחבילה של 6 שהם ממש איכותיים ויפים וגם עשויים זהב , כמו שאני אוהבת.

4. לתלות תמונות,  פוסטרים, גזרי עיתון בעיקר את ההשראות שלכם.
גלויות - נעזרתי בגרפקאית מדהימה בשם ספיר בנדה מהמותג "בנדה- benda" שיצרה לי גלויות אישיות עם הדברים שאני אוהבת , אני מאוד אוהבת את הטאץ' שלה הוא נקי, מדוייק ומלא בסטייל, ספיר. עיצבה לי גלויות עם האשתגים המוכרים לכם כגון #קוקהקצתלוקה #הביתשלקוקה ועוד כמה גלויות מעולם האופנה שיצרה במיוחד בשבילי .

עוד גלויות ותמונות מדליקות שהזמנתי זה דרך אתר sealoeshop שאני קונה בו מלא, בטח תזהו כל הכריות שאנל שגם קניתי משם !! המיוחד באתר שאני שולחת להם קבצים של תמונות שאני רוצה והם שולחים לי פוסטר, גלויות או כל דבר , ויש להם גם דברים מוכנים מראש,נתקלתי באתר במקרה וזה קנייה שלישית באתר ואני מאוד מרוצה.
5. תוסיפו את הטאץ האישי שלכם- אם זה עגילים, עציצונים, משקפיים חגורות, כובע, שרשראות וכל דבר שיכול להראות טוב ושירגיש לכם הכי אתם!
6. צבעים - גם כאן חשוב להתאים צבעים וליצור לוח השראה הומוגני ומתאים בצבעים והכי חשוב שישתלב בחדר.


הכייף שאתם יכולים לשנות לוח השראה כל כמה זמן לשנות ולארגן מחדש, להדפיס כל פעם תמונות מהמדפסת ולהתאים אותו לחיים ,לסיטואציות ולמצב רוח, ההמלצה שלי תחשבו תמיד מחוץ לקופסא. הלוח השראה שלי לא נמצא בחדר עבודה וגם לא במשרד אלא בחדר שינה , נו טוב אולי כי אני רוצה שיהיה לי השראה תמיד גם בזמן השינה- וורקואולית שכמותי.

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי