חגיגות 20 שנה לסדרה "סקס והעיר הגדולה" הנאום שלי! - coca style

7 ביוני 2018

חגיגות 20 שנה לסדרה "סקס והעיר הגדולה" הנאום שלי!

בבקשה זיקוקים, בלונים..ועכשיו נפתח שמפניה לכבוד נשות "סקס העיר הגדולה", אז משום מה עבר עשרים שנה מאז הסידרה וזה מרגיש לי שאני הזדקנתי ממש והם נשארו אותו דבר...אבל משהו אחד נשאר אותו דבר ..זה הסטייל.. גם היום הסטייל רלוונטי.. ויודעות מהי הסיבה?



לאורך כל הסידרה הם יתלבשו לפי סטייל על- זמני , קלאסי אלגנטי, ושיקי.
קארי, סמנתה, מירנדה ושרלוט אם הייתם יודעות כמה דברים למדתי ממכם.. וואי מלא ..




אז נכון שעדין אין לי נעלי מנולו בלאניק (בתקווה שבקרוב) אבל למדתי ממכן.. מה זה טעם טוב?
לימדתן אותי את הקלות שלשלב  מותגי על יחד עם יד שנייה, למדתי בזכותכן למחזר פריטים בלי רגישות אשם..(זה מה שאפילו קיית מדליטון עושה היום..אתם עשיתם קודם), למדתי ממכם מה זה ערך של חברות, ולמדתי ממכם איך פועל הראש  הגברי- אז רצתי להגיד תודה !! תודה שהייתם איתי.

ויודעות מה..עכשיו אני אגזים..אבל אזכור אתכן לנצח נצחים..כי אתם תמיד בקלאס !!

ואם אתן ממש כמוני משוגעות אליהם , יש חשבון אינסטגרם שבטוח תהנו לעקוב בו..
https://www.instagram.com/sexandthecityquotes/

אז עשרים שנה עברו להם בטיל.. ועדיין הסטייל כאן.. נושם ומחייך.


נשיקות 
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
** תמונת פינטרס

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי