מה הפרטים שאת חייבת שיהיו לך הקיץ? - coca style

7 ביוני 2018

מה הפרטים שאת חייבת שיהיו לך הקיץ?

יופי טופי השמש יוצאת אלינו,  והגיע הזמן להצטלם עם ארטיק קרטיב ביד, יחד עם לוק מרענן..אז מהם הטרנדים שכל פאשניסטה צריכה בארון.. נו תתחילו לסמן וי לרשימת הקניות.  

1. ג'לביה - אז לפני הכל בואו להתרגש יחד איתי בשמלת לבנה בגזרת ג"לביה מהמותג ההורס - " la prima " ,מותג בניחוח צרפתי כמו שאני אוהבת,  לדעתי זה לא קיץ אם אין לך ג'לביה לבנה בוהקת, אז הגלביה הזאת מושבצת אבנים לבנים מה שעושה את הג'לביה לחגיגית ומיוחדת..בכלל המלצה שלי להציץ באתר ולראות את השמלות הקיציות.


2. תיק קש -ואם כבר הצצתם בתמונה אז התיק שאתם רואים לפניכם הוא Diy , לקחתי סלסלה של משלוח מנות שהייתה מונחת לי על השידה , ופשוט הצמדתי לה לולאות ורצועה חדשה והפכתי את זה לטרנד הכי חם ביקום תודו...ואם רוצים להציץ בתהליך תצטרכו להציץ בסטורי שלי (נמצא בשמורים).
3. נעל קש-  כי לא מספיק תיק קש, צריך גם נעל וזה גם משתלב מצויין , הנעל פתוחה אחלה דרך לאוורר את הרגל בחום יולי אוגוסט זה בגדר המלצה ויותר.
https://goo.gl/dpcn3D
4. משקפי שמש טרנדיות  - אז הקיץ הזה טרנד החתולי כאן.. וכפאשניסטה דאגתי לכמה זוגות משקפיים בינהם משקף ורוד כי אני בעד לראות את החיים בורוד וגם סופר שיק.
https://goo.gl/xMpXYw



5. כובע קש - ובא לי לצעוק הוא בפקיניג- 4$ קולטים?!
זה הזמן שלי להתלהב על כך שאני יודעת למצוא דברים שווים ולא יקרים..וגם סופר סטייל תודו..!!
https://goo.gl/vJ2gjc

6. בגד פשתן- ונעבור לגזרת הבגדים והבדים, אם אין לך פריט פשתן בארון..זה הזמן להצטייד, זה נעים כייפי ונותן מראה טבעי.
https://goo.gl/FFwVUF

נשיקות וחיבוקים ומחכה לתמונות קיץ שלכם.
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי