אייזנברג- אהבה וקידמה - coca style

6 ביוני 2019

אייזנברג- אהבה וקידמה

יש בי משהו סקרן באופי , ובטח זכיתם לראות את זה, אני אוהבת לנסות כל מוצר חדש בתחום הטיפוח, ובדרך הזאת זכיתי להכיר את מותג הבית של "אייזנברג פריז Eisenberg Paris" , אז היום אספר לכן איך התחיל הרומן בנינו?! 



לפני כארבע שנים הוזמנתי ע"י ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי להשקה סודית  מצומצמת להכיר את המותג אייזנברג פריז נפגשנו עם מנהלת ההדרכה שהגיעה עד לישראל היישר מאיטליה,  והיא פשוט סיפרה לנו את סיפור חייו של אייזנברג, שגרם לנו להתאהב באישיות יותר ויותר, תוך כדי השקה הבנו שמדובר במותג משפחתי, ששילב את הטיפוח של העור לצד מחקרים של קידמה וזאת ע"י מחקרים טכנולוגיים מורכבים.
אייזנברג ידועים כמומחים בתחום הטיפוח העור, ומרגישים זאת כבר מהמריחה הראשונית, אני זוכרת שבפעם הראשונה שידיי נגעו במוצרי אייזנברג הרגשתי שהעור רוצה לשתות את הקרם,  העור ממש התעורר ונהיה יפה יותר, זוהר יותר ורענן.
כיום אייזנברג מככב אצלי בדרך קבע בשידת הטואלט, וכן אני אוהבת את המיתוג הלבן והזהב היוקרתי שלהם.


לפני כשבוע קיבלתי טלפון , הוזמנתי להשקה נוספת והאמת שניתקתי את השיחה צעקתי לעצמי "יש איזה כייף" , כי אלו באמת מוצרים שכייף להסניף למרוח אותם ולראות את השינוי בעיניים ומידי.


הגעתי להשקה בשמלה פרחונית, עם חיוך ענק , ועם הרבה תקווה להכיר מוצרים חדשים, ושוב קיבלה את פנינו מנהלת ההדרכה של אייזנברג  בחיוך וחיבוק משפחתי כמו המותג עצמו.
אז מה חדש באייזנברג?!


מסכה לטיפול בסטרס ולחץ ANTI-STRESS TREATMENT , מסכה שנותנת לעור העייף חיוניות.
מסכת Firming Remodelling Mask אנטי אייג'יניג שאחראית על צמצום הקמטים ויוצרת ברק בעור הפנים , ומוצר מדהים נוסף YOUTH ELIXIR שנותן בוסט של זוהר לפנים עם חומצה היאלורונית. 
האחרון חביב איך לא,  קיבלנו את הבושם J'ose המהמם של אייזנברג ריח מושלם מתובל ואחר יוצא דופן ממש כמו דמותו הצבעונית של אייזנברג ריח חזק לימוני  בתוספת של פולי קפה, יסמין ולבנדר בקיצור מושלם !! 


והפעם יש לי בקשה מהממת לקוראות שלי בפעם הבאה שאתם טסות ועוברות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי תזכרו בי, ותלכו ישר לעמדת אייזנברג , תבקשו להרגיש, לגעת, להסניף להריח, ומבטיחה לכם שתרגישו את אותו קסם שאני הרגשתי. 


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי