מה הניחוח המועדף בקרב נשים ? - coca style

11 ביוני 2019

מה הניחוח המועדף בקרב נשים ?

אהובים שלי, הקיץ הגיע ואיתו גם שובל של ניחוחות נעימים וטובים, לפני כשבוע שאלתי את העוקבות שלי בסטורי מה הם הניחוחות שהם אוהבות ומעדיפות? נתתי כמה אופציות ניחוח האמבר, היסמין, הלבנדר, מאסק , ווניל ? תנחשו מה הניחוח המועדף?

 אז לא אשאיר אתכן סקרניות , ואספר שהאחוזים הגבוהים ביותר היו לניחוח ווניל, ואחריו היה ניחוח המאסק שמככב שנים, לא פלא שידידנו הטוב והמוכשר פול מקרטני שר "השף מכין תפריט מיוחד עבורך , הלילה תעופי, אל על על בשמי הווניל".

אז יקירתכם יצאה למחוזות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ומצאה לכם את הניחוח הווניל הכי מדויק לקיץ הקרוב, מוכנות?

אז עייני וחושיי תפסו את הבושם בחוזקה , הבושם מבית Juliette has a gun 
הבושם בניחוח וונילה שנקרא- VANILLA VIBES  בשילוב ווניל וסחלב מגיע במתיקות עדינה וקייצית, הבקבוק מגיע בגוונים של שקיעת הקיץ, יחד עם הבושם הגיע הקטלוג של הבושם עם הפקה מסחררת של הברינגמן , הדוגמנית עם נוצות , סטייל מדויק והפקה מדברית , הבושם לצד ההפקה מציג את הנשימה הראשונה שאת מתיזה את הבושם, בושם עם ניחוחות קסומים.

אז אהובות מתזכרת אתכן שלפני שאתן עולות למטוס לעשות סיבוב  בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון , תתייצבו בעמדת הבישום ותעשו מה שאנחנו כישראליים הכי טובים בו  וזה "להשפריץ מלא בושם" ואז תבינו כמה הבושם היסטרי (וככה תפיצו ניחוח נעים לכל חלל המטוס) , את הבושם ניתן להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וכשאנשים יתלהבו על הניחוח תנו לי קצת קרדיט ופרגון ותגידו שקוקה שלחה אתכן.

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי