שנה חדשה ונקודות חיוביות !! - coca style

2 באוקטובר 2019

שנה חדשה ונקודות חיוביות !!

הייי אהובות החגים כבר כאן, ויש תחושה של טוהר, שלווה , תקוות חדשות וראייה לעתיד.
בכל תחילת שנה יש אופטימיות כזאת , והלוואי שאופטימיות תשאר כאן לנצח.



לפני החג אני אוהבת להתחדש, לקנות דברים חדשים ולחדש לנו את השנה, בשיטוטי קניון שלי נכנסתי לורדינון וקניתי את הסדינים היפים האלה ( ולא סתם בחרתי בנקודות תיכף תבינו),  מאחורי הסדינים יש כאן סיפור עם מוסר השכל.
בהרצאות שלי אני מספרת סיפור קבוע -   והחלטתי לשתף אתכן בסיפור.
פרופסור הגיע לכיתה ואמר לתלמידיו שיש לו מבחן פתע.
הוא חילק את דפי המבחן בצורה הפוכה וכשסיים, ביקש מתלמידיו להפוך את הדף. כולם הפכו את הדף והיו בהלם. נקודה שחורה וקטנה אחת היתה במרכז הדף.
הם הפנו מבט משתומם לעבר הפרופסור ולא הבינו מה קורה!!!?
הפרופסור ביקש שכולם יכתבו את מה שהם רואים וכל התלמידים, כתבו שהם רואים נקודה שחורה במרכז הדף.
הפרופסור סיים לקרוא את כל התשובות, ואמר :"אף לא אחד מכם כתב שהוא רואה דף לבן. כולכם ראיתם רק נקודה שחורה!
אינני הולך לחנך אתכם, אני רק רוצה לתת לכם נקודה למחשבה, אף לא אחד מכם התייחס לדף הלבן אלא התמקד רק בנקודה השחורה!!!!!"



מוסר השכל:  יש לנו חיים צבעוניים ויפים עם המון דברים טובים בחיים אבל תמיד נתמקד בנקודה השחורה עד כמה מצבנו גרוע, קשה לי , רע לי, אין לי זוגיות, משתעממת בחיים, המצב הכספי גרוע ועוד ועוד, אבל בנינו הנקודה השחורה היא חלק קטן ביחס למה שיש לנו בחיים.
פיקחו את העיניים, אל תתמקדו בנקודה השחורה, תהנו ממה שבורכתם בחייכם .
מאחלת לכם, בפרוס השנה החדשה, שתהיה זו שנה נפלאה, שלא נתמקד בנקודה השחורה ונראה תמיד את הדף הלבן הגדול. 




אז מי שמחפשת לה מתנה עם סיפור עם השראה - הסדינים האלה של ורדינון מהממים , מצרפת לינק 

שנה טובה ומדהימה לכולנו ונאמר: אמן !
נשיקות וחיבוקים אהובים שלי
שנה מבורכת
לימור אלזמי - קוקה סטייל
052- 8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי