שבעה ימים נישב בסוכה ולא יהיה לי בגדים חדשים ? - coca style

6 באוקטובר 2019

שבעה ימים נישב בסוכה ולא יהיה לי בגדים חדשים ?

היי אהובות נכון שתמיד אני מחפשת תירוצים לקניות אונליין אז הפעם התירוץ הוא חג סוכות המתקרב ובא, ואיך אמרו אבותינו "שבעה ימים נישב בסוכה" , אז לכבוד זה  ולקראת זה - קבלו לראשונה (לפני האורחים) את הבגדים החדשים שלי?




אתן כבר יודעות שאני מכורה לאתר shein ובאמת שאני מוצאת שם הכל , עכשיו באתר חוגגים 11 שנה (ולחשוב שאני מכירה אותם רק 4 שנים ) ויש שם מבצעים מטורפים , ממש !! 
אז עשיתי קנייה שווה רצח ! ורק מהמבצעים שלהם, אם אתן רוצות פירוט חשבון כמה עלה לי כל העסקה כולל קופנים קוד והכל- אז תקראו עד הסוף , ו"תזכרו תמיד זה לא הכיס זה השיק !! "

שמלה כתומה כתפיים מנופחות , הצבע מדהים, מכניס אנרגיה , בד איכותי ויושב בול על הגוף, הזמנתי מידה  s מחיר 65 שח




שמלה צהובה ,חצי כתף שמוטה- נדירה, זה שמלה שנייה שאני מזמינה באותו סגנון, עשויה מבד שיפון ולמטה הסיומת של השמלה יש קומות , מידה s מחיר 80 שח




חולצה לבנה עם שרוך, סטייל כפרי, שרוולים מנופחים, נכון שיש לי כבר יותר מ- 100 חולצות בסגנון הזה אבל בהחלט החולצה ה- 101 יותר יפה, נכון?
מידה s , מחיר 62 שח 




חליפת שתי חלקים לבנה חגיגית ,לא איכותית אבל לעונת החגים היא מספקת , או לחלופין להפציץ לים בלי שיכאב לך שיתלכלך  99 ש"ח






חולצה שרוולים מנופחים , נקודות שחור לבן , החולצה היא מהשיתוף פעולה של מדלן הבלוגרית , היסטרי יושב בול,  בחזה קחו בחשבון למי שיש חזה גדול הוא פתוח מאוד , שמתי סיכת ביטחון ועדין פתוח, מחיר 64 ש"ח 





מעיל לקה הכי שיק שיש, היסטרי , הזמנתי מידה s יושב קצר, מתאים על מכנס גזרה גבוה , אש ! והמחיר 90 שח , לא מצטלם טוב אבל נראה במציאות יפה.





חולצה שחור לבן גולף , ואיך לא שרוולים מנופחים? אז השרוולים המנופחים מסתבר ימשכו איתנו החורף ואני מבסוטית שאין דברים כאלה, הזמנתי מידה s הגיע מדויק ויושב יפה מאוד, ועלה לי 52 ש"ח




חולצה לבנה עם טוייסט גופייה לנג'רי, החולצה מהממת, מאוד איכותית ויש לה קטע הורס מקסימום אם אהבתם עדיין היא שווה כטי שירט איכותי ברמות וגופיית לילה, הזמנתי מידה s עלה לי 43 שח




חליפת שתי חלקים מהממת בצבע ורוד  , מכנסון קצר , ג'קט יושב אש ,הזמנתי מידה m  הכל ביחד כחליפה עלה 59 שח




אוברול חאקי נדיר , נראה כמו המעיל של ברברי (לא צוחקת) יושב מהמם על הגוף, הזמנתי מידה m כי רציתי שיראה משוחרר עלה 64 שח, מחיר בדיחה !!



ועכשיו בטח תרצו חשבון לא?

אז 10 פריטים כאן עלו לי 678 שח ואחרי קוד והנחה של 15% יצא לי 550 שח ממוצע לפריט 55 שח , מחיר בדיחה 😉

ואם חשקה נפשכם במבצעי 11 שנים - כנסו ללינק מבצעים ותסתכלו- SHEIN 11 YEARS happy birthday

כל הפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת
הקוד  11SH682 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 פתחתי קבוצה  בפייסבוק לשאלות שלכן- shein 
https://www.facebook.com/groups/942589526121854/



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי