הבושם שלי לשנה החדשה- MON GUERLAIN INTENSE - coca style

3 באוקטובר 2019

הבושם שלי לשנה החדשה- MON GUERLAIN INTENSE

החלטתי השנה לעשות כמה שינויים , שינויים עם עצמי , החלטתי לבחור לעצמי בושם אחד, שאפתח את אריזתו בדיוק בראש השנה , טקס סמלי לשנה טובה וניחוחה..




כבלוגרית מין המניין ככה נראו חי:  על שידתי היו מונחים טונות של קרמים, איפור "ומחלקת דיוטי פרי של בשמים " כולם בקבוקים מלאים, וכל פעם שהייתי רוצה להתבשם הבשמים צעקו לי "תתזי ממני פליז" ותכלס הבקבוקים היו שלמים ורק צברו אבק . השנה החלטתי לעשות מיפוי ניקוי וכמה שפחות, להיות מנימלסטית לתרום, לתת להעניק כי באמת תודה לאל יש לי הכל.
אז החלטתי לעשות לי ניקוי בשידה ולבחור - בושם חדש לשנה החדשה, הרצון היה שיהיה לי בושם אחד שיעריך אותו, שאני אחזור להיות מינימליסטית ואפילו אתקמצן על כל שפריץ ושפריץ, אז לטובת המשימה הגעתי לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ובחרתי לי את הבושם שיעשה לי את השנה.



 בחרתי את הבושם  החדש של גרלן שנקרא - MON GUERLAIN INTENSE , ועכשיו תעצרו הכל ואספר לכן למה בחרתי דווקא בבושם הזה?
אני תמיד בוחרת את הבשמים שלי רק פרפיום ולא או דה טואלט, כי פרפיום נשאר לאורך זמן ומרוכז יותר . 
MON GUERLAIN INTENSE הוא בושם מבית הטיפוח והבישום הצרפתי גרלן , וכחובבת מותגים הייתי חייבת מותג יפה ויוקרתי על השידה , העיצוב של הבושם נדיר והוא בגוון האהוב עליי ורוד (כמו הפודרה המפורסמת של גרלן).


רק לפני שאתאר לכן את הניחוח של הבושם, קבלו ממני טיפ קטן- שאתן מתיזות בושם לראשונה - קחו סבלנות ותנו זמן לבושם להתפתח !!

בהתזה הראשונה שלי הרגשתי  גל עוצמתי של ריח חזק מתוק  , הזכיר לי קצת את הבשמים הקלסיים של פעם, לא בדיוק הבשמים שלי , אבל כל היפה בבושם הזה שהריח יתפתח על העור ולאט לאט ונהפך לעדין ונעים ואפילו ממכר.
אז איך לתאר לכן את הניחוח?
 נתחיל ביוקרתי , חושני, יש בו ניחוח ריח נשי של אישה חזקה, הניחוח הוא אוריינטלי מרגישים - לבנדר, וניל, עצי האלמוג ופצ'ולי, ניסיתי לתאר לכן את הבושם באמצעות התמונות כאן  באמצעות הפנינים, באמצעות המגזין ובאמצעות משקה המרטיני שהכנתי במיוחד לכבוד הפוסט.


אז מה בעצם שונה הבושם הזה משאר הבשמים של  MON GUERLAIN
אז כמו שעינכן רואות העיצוב  דומה לבקבוק האהוב, התווים מאוד דומים בכך שיש לכולם את תו הווניל , אך התוספת המרעננת של הבושם הנוכחי היא הלבנדר ועצי האלמוג.



הבושם מזוהה עם אנג'לינה ג'ולי שהיא השראה והמוזה , ממש עכשיו ניתן לראות את הפרסומת ללא הפסקה, אנג'לינה ג'ולי  מתגלגלת על המיטה עם הסדינים הלבנים, מכוסה בסאטן ורוד וקמה לבוקר חורפי גשום, לתוך יער טרופי וניתן לראות איך מעבירים לנו בפרסומת את הניחוח העצי האוריינטלי של הווניל, האלמוג והלבנדר והיסמין , הפרסומת הכי חושנית לצד צלילי יער הגשם.
קישור לפרסומת - https://youtu.be/lvBWZLV7Y7g



אז איפה ניתן לרכוש-  בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.
עלות הבושם 100 מל 132$
קישור לקנייה-
 https://www.dutyfree.co.il/guerlain_mon_guerlain_edp_intense_100ml_spray

 ולסיום , בואו נעשה "לחיים" לכבודכם עם המרטיני -תפוז והבושם המהמם שלי , ונאחל לכל הקוראות המהממות כאן שנה טובה ומתוקה, שנה מלאת ביוטי, יופי וניחוח טוב באוויר.



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי