הלבשה תחתונה זה חולשה ! - coca style

19 באפריל 2021

הלבשה תחתונה זה חולשה !

כבר למדתם לדעת כמה אני אוהבת את הלבשה תחתונה ופיגמות.
אני אוהבת לשנות ולגוון כמעט בכל קנייה יש כמה פיגמות תחתונים וחזיות אז בואו לראות מה הפעם קניתי.



פיגמה סאטן לבנה ויפה מאוד איכותית , אני בפיגמות לקנות מידה אחת יותר כדי שזה יהיה אוורירי בנוח.


פיג'מת תחרה בצבע תכלת מושלמת עפתי עלייה סקסית בטירוף ויושבת פגז, ממליצה לגמרי .


פיג'מה עם תוספת פרווה מושלמת בצבע ורוד, נראית יוקרתית ממש אבל אם מסתכלים ממש ממש טוב התפרים לא כזה טובים קצת רופף אבל עדין שווה את הלוק ההורס הזה.

חזיות ותחתונים במארז- ממליצה ממש מגיע במספר צבעים והוא גם יושב ממש יפה על הגוף, הזמנתי מידה m כדי שישב לי טוב בחזה והפתיע הגיע בדיוק המידה.
המחיר ממש משתלם. 

כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד limor03 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי