רשימת ההמלצות שלי בשיין - coca style

19 באפריל 2021

רשימת ההמלצות שלי בשיין

טוב אז בפוסט הזה היה לי חשוב להעלות לכם את הדברים שבאמת אהבתי ואני ממליצה עליהם בחום, אז כל הדברים פה אני מבסוטית על מעל הראש! והיה חשוב לי שתראו כי הכל כאן שווה ממש  גם בזכות האיכות וגם המחיר .


שואב אבק קומפקטי לרכב-
מאז פסח נהייתי מתוקתקת חייבת לנקות ולסדר אז התחדשתי בשואב אבק לבית של ג'ימי שאני ממש מרוצה ממנו ואתם חייבים לראות את חוות דעתי על השואב אבק ג'ימי  , ודאגתי גם לשואב אבק קטן נייד גם לרכב, אני ממליצה ממש הוא נטען בקלות ושואב מצויין והיתרון שהוא ממש קטנטן , יש לו שתי דרגות חוזק מבחינת שאיבה.

שטיח פרווה לבן מתחת למיטה, זה כבר השטיח השלישי שאני קונה בשיין מאוד מאוד מרוצה ונראה מהמם.

חצאית בסיס למיטה שעשוייה כפלים ומכסה את הרגליים של המיטה, ונותנת למיטה להראות מלכותית ויפה.
ממליצה בחום,זה נדיר ויש לזה קטע.

משקפי שמש מרובעות הכי סטייל שיש. נראה ממש יוקרתי .

נעלים לבנות תחרה עם פנינה איכותיות מאוד , הכי סטייל שיש, אם מישהי מחפשת נעל כלה אחרת ושונה, זה לגמרי ה- נעל !!
התאהבתי בה כל כל יפה ועדינה.


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי