ארוחת בוקר פריזאית - coca style

18 באפריל 2021

ארוחת בוקר פריזאית

מאז שראיתי את הסדרה בנטפליקס אמילי בפריז יש לי חשק לטוס לצרפת.

אבל בינתיים עד שלא יפתחו את שערי השמיים בגלל הקורונה לפחות נדמיין שאני חיה בפריז.

אז הוצאתי את הכובע ברט שלי ועשיתי לי ארוחות בוקר צרפתיות- קרואסונים עם חמאה ותותים , בגט צרפתי, לחם ללא גלוטן ויוגורט פרי.. כי צרפתיה אמיתית יודעת גם להנות מאכול טוב וגם יודעת לשמור ולהיראות פטיט.

ועכשיו בואו תראו את הבוקר שלי..
אז נתחיל בקוראסונים, שלרגע לא תחשבו  שירדתי למאפייה השכונתית , כי יש טריק אני דואגת שתמיד יהיו לי את הקרואסונים של חברת אחווה בטעמים שונים שוקולד, קינמון ופרג זה מגיע באריזה אישית וככה שומר על טריות  וכל פעם שבא לי קוראסון טרי אני מכניסה אותו לתנור והריח שיש לי בבית כאילו עכשיו יצא מהמאפיה. כמו שכבר למדתם להכיר אותי אני מהנדסת  את המנה עושה על הסטיילינג ואיך אומרים בצרפתית super ...


לחשוב על צרפת בלי בגט צרפתי זה בלתי אפשרי, אז חייבת לגלות לכם את  הבגט האהוב עליי במיוחד, בגאט רוסטיק קלאסי של גרין לייט ללא גולטן , טבעי וטעים. אני נותנת לו חימום קל בטוסטר, והריח של הבאגט יאמי יאמי עם גבינת ברי זה חלומי.

 פנקייקים זה לא משהו צרפתי אבל שנסונים יודעים להנות מארוחת בוקר, אז אם כבר תותים גם פנקייקים בריאים משיבולת שועל, ומרחתי עליהם "משומשו" שזה חמאה טעימה על בסיס שמן קוקוס ללא חלב, ממש טעימה ומפוחתת בשומן  , בקיצור אפשר להתפנק ללא רגשות אשם.

ואם אתם בעניין של יוגורט פרי טרי אז יש מוצר חדש של חברה בריטית YO'RIDGE – שהגיע לישראל - יוגורט טבעוני בטעמים ממש מיוחדים בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות, והטעם ממש נפלא.
ואחרון חביב אמרתי לכם שאני אוהבת את  הלחמים שלי קטנים וטעימים , אז התפנקתי פה  בלחם טעים וטרי של חברת ביכורים  לחם פשתן דל פחמימות ועשיר באומגה 3 , אז כאן זה הכי פשוט והכי קל מכניסה את הלחם לצנים מוסיפה גבינת עיזים דבש וזה הכי הכי טעים בעולם.


זהו עכשיו עכשיו אפשר להשוויץ בלוק שלי.. נו לוק צרפתיה אמיתית או לא?! 

נשיקות ולהתראות מקווה שנפגש בפריז בקרוב
לימור אלזמי coca style


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי