חוות דעתי על הליזר הביתי ? - coca style

15 באפריל 2021

חוות דעתי על הליזר הביתי ?

כאחת שעשתה לפני כמה שנים לייזר בכל הגוף, יכולה להגיד לכם את "האמת בפרצוף" אין כזה דבר ששערות לגמרי לא צומחות או כמו שאוהבים לפרסם- "לכל החיים" , פעם בכמה זמן כן צריך לעבור על הגוף, ובשביל זה חבל לשלם עוד פעם על  טיפולים ועוד טיפולים ומצאתי פיתרון נקודתי בייתי וזריז להסרת שיער בלייזר בקלות- מכשיר ביתי להסרת שיער.


אז למען גילוי נאות כבלוגרית קיבלתי להתנסות את  מכשיר הסרת לייזר ‏שנקרא iluminage touch
מכשיר ביתי להסרת שיער בשיטת לייזר מתקדמת.. אתן יודעות שאני מאוד חשוב לתת את כל האמת, לא לזגזג , לנסות ולכתוב את האמת בפוסט.

אז קצת על המכשיר
iluminage touch הוא מכשיר ביתי להסרת שיער לצמיתות בשיטת לייזר מתקדמת, הפועלת באמצעות גלי רדיו והבזקי אור (RF ו-IPL). המכשיר, שפותח על ידי חברת סינרון הישראלית, המתמחה במכשירים מקצועיים מתחום האסתטיקה, הוא קל לתפעול, יעיל ובטוח. טכנולוגיית המכשיר פותחה כך שתתאים לשימוש ביתי בטיחותי, ללא כאבים וללא חשש מכוויות.

המכשיר מתאים לשימוש לנשים ולגברים הוא מיועד להסרת שיער מכל אזורי הגוף - משטחים נרחבים כמו הידיים והרגליים, ומאזורים מצומצמים ו/או אינטימיים כמו הפנים וקו הביקיני חשוב להדגיש יש איסור שימוש במפשעה.
 הוא מותאם לכל צבעי השיער ולכל גווני העור.

המכשיר iluminage touch הינו באישור משרד הבריאות האמריקאי FDA, האירופאי CE, ובעל תקן 900 SL של מכון התקנים הישראלי. בנוסף, מדובר במותג מומלץ על ידי דרמטולוגים. 


איך משתמשים במכשיר ה-iluminage touch - מחליקים אותו על גבי האזור בגוף בו מעוניינים להסיר שיער. הטיפול מהיר – הסרת שיער מרגל אחת אורכת כ- 10 דקות. הסרת שיער מהפנים/מפשעה – כ-2 דקות. הסרת שיער מצד אחד של בית השחי – כדקה.

ברגע השימוש הראשוני עם המכשיר תראו הבזקי האור וגלי הרדיו מכוונים למיגור בזקיק השערה, וגורמים להפחתת שיער הגוף ודילולו, עד היעלמו לצמיתות. 

אני מהפעם הראשונה שהשתמשתי החלטתי להתמיד ב-iluminage touch כדי לסיים את תהליך הסרת השיער תוך זמן קצר. 

מה אהבתי במכשיר ?
1. נתחיל את הנוחות של הפעולה מהבית, ללא צורך בקביעת תורים במכוני היופי.
2. כמה פעמים שאני רוצה - ניתן לשלוט בקלות על תדירות השימוש לפי לו"ז המשתמשת, תוך התאמה אישית לקצב צמיחת השיער.
3. רואים תוצאות - אני יכולה להגיד שבאיזור בית השחי אין לי בכלל שערות ולא רק זה העור מרגיש חלק כאילו לא היה לי שם שערות מעולם.

למי אני כן ממליצה ? 
אז העצה הכי חברית היא  הערכה מתאימה במיוחד לאנשים שיש שערות כהות.
 באיזורים שהשערות שלי  היו כהות זקיקי השעה מגירו את השערה לצמיתות. 

מכשיר iluminage touch נמכר בערכה מיוחדת הכוללת: אפילטור, ראש נשלף להסרת שיער, ראש לטיפול בפנים וקו ביקיני ומנורה מיוחדת המתאימה ל-300 טיפולים(!). מחיר הערכה: 1900 שקלים.

משווק על ידי קבוצת סיגמא.

מידע נוסף באתר



תהנו לכם.. 
לימור אלזמי- יזמית אופנה- סטייל ייעוץ ותדמית
בלוג - אתר החברה :
אינסטגרם:



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי