‎ ‎ ‎ ‎shein ‏- ‏קניות ‏דרך ‏טורקיה ‏האם ‏משתלם?! - coca style

13 באפריל 2021

‎ ‎ ‎ ‎shein ‏- ‏קניות ‏דרך ‏טורקיה ‏האם ‏משתלם?!

בזמן האחרון אני שומעת הרבה על הטרנד הזה של קניית אופנה בshein דרך טורקיה..בפוסט הזה אני הולכת להסביר לכם איך עושים את זה אם זה בכלל שווה ודעתי האישית. הכל כאן בפוסט !! 


כבלוגרית אופנה קיבלתי המון המון שאלות שלכם שיין לגבי קניות דרך טורקיה, הייתי חייבת אחת ולתמיד לעשות הזמנה דרך טורקיה ולבדוק וללמוד את השטח מניסיון.

אז קודם כל לפני הכל תבינו זה עובד "זה לא רק שמועות זה עובדות "  המשלוח שלי נחת בישראל קיבלתי הודעה מחברת השליחויות לרשום תז וזה השתחרר מהמכס (לא לדאוג אתן לא משלמות מכס) . 


אז איך עושים את זה פשוט וקל ומבצעים קנייה ב shein דרך טורקיה - 

נכנסים להגדרות -> מדינה-> משנים לטורקיה -> חוזרים אחורה->מטבע ישראלי ILS-> חוזרים לסל -> אם יש לכם והשגתם קוד קופון טורקי אז להזין

חשוב לדעת

* הנקודות שעשיתן בישראל לא תקפות לטורקיה, הנקודות מתאפסות כשמשנים לטורקיה
* הקוד קופון שלי limor03 הוא תקף רק בישראל ללא הגבלת קנייה.

כמה דברים מניסיון לגבי הקנייה עם השינויי לטורקיה .

1. כדי לקבל הנחה משמעותית צריך לחפור ולמצוא איזה בלוגרית טורקיה , ולא תמיד הקודים ברי תוקף הנחה, תבינו בלי קוד הנחה זה לא משתלם.

2. לא תמיד זה הפרש משמעותי, לדוגמא לפעמים זה הפרש של 30 שקל, ובישראל אפשר להשתמש עם הנקודות עם קוד ואז ההפרש כבר נהיה לא משמעותי.

3. חשוב מאוד !! בידקו שהכתובת שלכם רשומה שזה מיועד לישראל-עיר-רחוב דירה- מיקוד

4.  שימו לב חשוב מאוד!! בהגדרות את צריכות לשנות את המדינה לטורקיה ושימו לב שאוטומטית מטבע הופך ללירה
תחזירו את המטבע לשקל בשום פנים ואופן לא להשאיר על המטבע הטורקי, ככה לא יהיו לכם עמלות.


בסופו של דבר מה המסקנה שלי - 
ההנחה וכל הגימיק הזה הוא מאוד אינדיווידואלי לקנייה.
אתם חייבות לבחון את הקנייה שלכם מול ישראל וטורקיה זה יראה לכם תמיד יותר זול במחירים.
שאתן מסיימות  את הסל בדקו  בשתי המדינות מה הסכום הסופי שיוצא לך אחרי קופונים, נקודות , איפה שהכי זול.
גם אצלי המחיר הראשוני של טורקיה היה זול יותר אבל אחרי ההנחות והנקודות של ישראל השתלם לי יותר לקנות רגיל על ישראל.
ציפיתי שיגיע מהר יותר מסין כי ככה טענו שהמשלוח מגיע מהר מהר אבל הגיע אחרי שבועיים 

אני ממליצה לא למהר ולפני כל קנייה לבדוק, 
 כי אם אין לכם את הנחת נקודות וקופון ואז בסוף.. מדובר כאן רק גימיק וסה טו וזול יותר זה לא יהיה !!! 

ועוד משהו לפני סיום אני בקנייה שלי היו דברים שלא אהבתי, ואני מעוניינת להחזיר וכאן כבר אני נמצאת בבעיייה אחרת, כי לכי תדברי בטורקית...בקיצור לא כל הנוצץ זהב !!

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי