הבגדים שהתחדשתי אחרי צום קניות.. - coca style

19 באפריל 2021

הבגדים שהתחדשתי אחרי צום קניות..

כן כן קראתם נכון צום קניות,  החלטתי לעשות הפסקה מקניות כי ראיתי שאני עמוסה בבגדים  ולשם כך אפילו מחקתי את כל האתרי האונליין בטענה שיש לי יותר מידי בגדים, ולא תאמינו שברתי שיאים והצלחתי 3 חודשים לא לקנות דבר. .
אבל כמו שלמדתן להכיר אותי זה לא החזיק הרבה זמן ועכשיו בפוסט הזה אתם רואים את הקנייה של "שבירת הצום" אז אתן מתארות לכן כמה אני מתרגשת.


אז בואו נתחיל..

מכנס ג'ינס דגם משומש שחוק, מהמם נראה של ליווס יושב ממש יפה על הגוף ואני ממש אוהבת. הזמנתי מידה xs בדיוק המידה זה גזרת אמהות ככה שהוא לא צמוד מידי ובעיקר נוח.


תיק מושלם עם זרקונים, התיק נראה כמו מנורת שלדנרות מאוד יפה, אממה תדעו מראש מדובר כאן בתיק קטנטן - מפתחות , אודם ועוד משהו קטנטן. (טלפון לא נכנס בו)
אבל למרות הכל הוא מושלם ויש לו קטע מנצח 

חצאית פיפטה ורוד וכתום, הבנתי שהשילוב הזה הוא חזק והוא השחור לבן החדש!! מכירות אותי אני לא קונה הרבה דברים צבעוניים אבל מה שמשך אותי כאן זה הפרנזים המהממים כאן. שלמות הזמנתי מידה s .

המרוץ אחרי מכנס לבן אטום, זה קיץ ומכנס לבן זה מתבקש קניתי 2 בקנייה הזאת.
מכנס נוח קליל בד נושם, יושב ממש נוח ויפה על הגוף הזמנתי מידה xs בול המידה. קצת שקוף חייב תחתון לבן מתחת.

מכנס לבן נוסף הוא ממש אטום ולבן יש לו סגנון שעושה ירכיים , קצת משמין אבל אם יש עקבים זה נראה הרבה יותר טוב.

אם בא לכם להפגיז בלוק שיזכרו אותכן אז אתן חייבות את גופיית השרשרת הזאת.
יושבת ממש יפה על הגוף, החלטתי שאני יצרף אותה עם חולצה וזה נראה ממש יפה ואלגנט. הזמנתי מידה m כי זה מה שהיה ודווקא יושב בול.
חצאית סגול לילך מטאלית יפיפיה יושבת מהמם. קייצית אווירירית וסטייל. עם חולצת טי שירט פשוטה ונראית פגז.

חולצה צהבהבה מהממת נראית וינטג מושלמת עם שילוב של פנינים ואני מאוהבת במראה הקלאסי הזה.

חולצה קשירה לבנה מהממת מאוד איכותית מגיעה ממש יפה, מהבד שלא מתקמט. הזמנתי xs טיפה גדול אבל עם הקשירה זה הסתדר.

זוכרות את הטייץ של שנות ה 90 עם הגומי למטה אז כאן זה חזר גם בגזרת מכנסיים מחויטות. קניתי בצבע שחור עם פסים דקים לבנים אומנם לא רואים אבל הוא קצת גדול עליי אז אני אצטרך להקטין אותו טיפה.
לחיי הנוסטלגיה.

שמלה תכלת עם קפלים, סטייל ספרדי שחצי מהמידות כבר סולד האוט לא מבינה את זה על הדוגמנית נראה מושלם ממש, עליי זה נראה כמו אריזת מתנה . הזמנתי מידהs לדעתי זה מתאים לגבוהות ופחות לפטיטות כמונו.





אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי