אקססוריז לבית משין - coca style

9 ביוני 2021

אקססוריז לבית משין

 אין יותר כייף מלהתחדש ולקנות דברים יפים ומענינים לבית , הפעם מצאתי כמה "מציאות" דברים שווים במיוחד והייתי חייבת לשתף אז שנתחיל.


מיני מאוורר מגניב לבית
מאוור חשמלי מתכוונן עם תקע usb , נוח מאוור אחלה, להניח בפינת העבודה ונותן את העבודה יופי.
אני מאלה שמפחדות ממזגן כדי לא להתקרר ולכן זאת האופציה האידאלית בשבילי.

סדינים לחדר השינה
הרבה פעמים שואלים אותי איך הסדינים של שיין הם מעולים ואני יכולה לספר לכם שרוב הסדינים שיש לי בבית הם של שיין.

סדין מהמם מושלם מאוד נסיכותי הזמנתי מידה 200*200 זוגי זה מגיע ציפה גדולה לשמיכה + 2 צפיות לכריות, זה מגיע ללא סדין לשואלות.
מאוד איכותי ונעים לישון איתו.


 סדין לבן מהמם עם כיווצים יפים- כמובן שבצבע לבן האהוב עליי תמיד נותן הרגשה טובה ונעימה.



תיבת נגינה ורודה- עם סוסים מסתובבים ממש יפה כדקורציה לבית, וגם השירים מאוד נעימים.


תכשיטים רבותיי  כן אני מכורה כבר הבנתם ואני מנסה להתייעל ולהיות קצת מסודרת


פסל של דוד המלך , פסלו של מיכאל אנג'לו זה ממש יפה הכנסתי סוג של קקטוס , וזה נראה פצצה.

ונסיים במשהו שכל אישה שיש לי אינסטגרם ועוקבים צריכה - זה מקל סלפי שולחני מתקפל, ממש נוח אפשר לקחת אותו לכל מקום מאוד יציב .



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי