גם יפה גם אופה - בראוניז-ללא-גלוטן - coca style

9 ביוני 2021

גם יפה גם אופה - בראוניז-ללא-גלוטן

אני מאוד אוהבת לאפות, אתם כבר יודעים את זה.. אבל מה שאני הכי  אוהבת זה את אופן ההגשה , והדרך שבה  אני מציגה את האוכל. כמו שקוראים לזה בשפה של מאסטר שף- "צליחות" .
אז בואו תראו מה קנית בשיין ואיך זה עזר לי בצילחות.


אז לפני הכל אני אציג לכם את המתכון, המתכון הכי קליל בעולם ללא גולטן כייפי, ועושים אותו תיק תק.
 מצרכים- 
4 כפות סוכר
100 גרם שוקלד מריר 
רבע כוס שמן
קמצוץ מלח
2 ביצים
כפית תמצית וניל
אופציונלי- בייגלה, שוקלדים,אגוזים וכל מיני שטיות שאנלנו אוהבים .

אופן ההכנה
מדליקים תנור ל 170 מעלות לתת לו חימום קל.
ממיסים את השוקלד המריר יחד עם השמן במיקרוגל עד שהתערובת חלקה ומבריקה
מערבבים במיקסר ביצים, סוכר, מלח, ותמצית וניל ואחרי זה מוסיפים את תערובת השוקלד בקיפולים.
מוסיפים את התוספות שאתן אוהבות אני אוהבת מלוח ומתוק אז מוסיפה בייגלה + ומוסיפה לו מעט מלח הימלאיה למעלה.
יוצקים לתבניץ אופים 25 דקות , העוגה אמורה להיות לחה ולא יבשה.
מידי פעם תעשו את השיטה של סבתא.  תכנסו קיסם ותבדקו .
ועכשיו לכל האקססוריז שאתן רואות כאן-
תבנית אפייה מהממת מחולקת - התאהבתי בה -ובזכותה  נרתמתי לעשות עוגה טעימה ...


צלחת שיש - עכשויו רשמית יש לי את כל קולקציית השיש של שייין אני מאוד אוהבת את הפריטים של הסטייל במטבח, ונו תראו את העוגה איך היא יצאה מושלם עם הצלחת שיש.


כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד limor03 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי