אנבוקסינג מוצר השנה 2022 - coca style

1 באוגוסט 2022

אנבוקסינג מוצר השנה 2022


קבלו רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2022.
מכירות את  הטקסים שמכריזים על הזוכים בכובד ראש וברשמיות, אז בא לי לעשות את זה כאן בבלוג.



 מוצר השנה מי לא מכיר? החותמת האדומה הרשמית למוצר טוב ואיכותי. אז ממש שבוע שעבר ישבתי לשיחת קפה עם 
ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל.
הייתה לה שיחה מעניינת ופורה ובה היא הציגה לי את המותגים ואת הזוכים של השנה, הסבירה לי מהו פרס מותג השנה, איך בוחרים מוצר? 
סיפרה על פאנל מומחים שיושב ובודק את כל המוצרים.
ואני תוך כדי שהיא מדברת רואה את ההתלהבות והתפעלות שלה.

איך מתבצע תהליך מוצר השנה?
 תחילה חשוב לי לציין, שמדובר בתהליך ארוך ומוקפד הבחירה לא נעשית כאן בישראל אלא תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית. פאנל מומחים, בוחנים את התאמת המועמדים לתחרות על סמך מדד החדשנות והייחודיות של המוצרים והשירותים. בשלב הבדיקה המקיפה, בחנו צרכנים את המוצרים וחוו את דעתם על חווית השימוש האמיתית, תחת פיקוחה של חברת המחקר הבינלאומית נילסן NIELSEN

 בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם.

אז מה היה לי בתיק?


פורינה- אוכל לחתולים, אז אומנם אין לי חתול, אבל השכן שלי קיבל הבוקר מתנה לחתולים.


 סוויטאנגו - Sweetango- כולנו רוצות להמתיק את היום, אז אם כבר מתוק בריא!


ויסוצקי חווית הצ'אי- התה הכי טעים שיש !!! מכורה אליו ואני אגלה לכו סוד אני משתמשת איתו גם לעוגיות שלי.

מוסיפה שקית תה לעוגיות ויוצא פצצה.

ואם כבר עסקינן בתה ויסוצקי, ממש לאחרונה השיקו את משקה הצ'אי מסאלה קר- וקחו עתידות כמו של בזוקה- יש לי הרגשה ששנה הבאה המשקה הזה יהיה מוצר השנה.


מוצרי איכות אמריקאיים Brunch & Crunch - בראנץ' & קראנץ'- רק  5 דקות אפייה, הבית מריח טוב והארוחה נראית מושקעת.

טעים מאוד נהנתי מכל ביס.


 אורז בסמטי קשמיר- אורז אחד אחד טעים בטעם של בית.


Krombacher Krombacher לאוהבי בירה, בהחלט טעם מפתיע.


טיפות עיניים מסדרת הילו קומוד מבית kivema לטיפול ביובש בעיינים ללא חומרים משמרים

קלייר אפ מגבונים לניקוי העפעפיים.


וכמובן שהיה עוד זכיות טובות בפרס מוצר השנה- 
אל על- מחלקת אל על פרימיום
מונדליז- ממרח מילקה עם אגוזי לוז
ליברה- ביטוח רכב
 רנובה- מכשירים ביתיים לטיפוח הפנים וגוף.
 המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מCROSSWAVE CORDLESS MAX
 כלליתאולטרסאונד ביתי
מימון ישירCARWIZ
יקבי כרמלסלקטד אדום ישראלי ותירוש מבעבע
בנק פועלים-  פועלים OPEN
אפליקציית בנק הפועלים 
שותף פיננסי, ו- bitcom - תשלום בקניות אונליין. 
Pauza water -פאוזה next,
 קופת חולים מאוחדתמאוחדת היברידית
תדיראןTADIRAN AIROW
אורי מוסקונה טיפולים אסתטיים בע"מעיצוב ועיבוי שפתיים- בשיטת 7 האלמנטים של אורי מוסקונה, 

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE




תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי