קניות חדשות כמו שאני אוהבת !! - coca style

2 באוגוסט 2022

קניות חדשות כמו שאני אוהבת !!

לפעמים בגלל שאני אוהבת להתלבש יש לאנשים נטייה לחשוב שאני בנאדם של שופני, אבל בחייאת מה בסך הכל שופני אם את הקנייה כולה עשיתי בפחות 100$ 


כל העניין זה באמת סטייל, ובנאדם שיש לו סטייל יצליח למצוא בגדים בכל מקום ולהפוך אותם לזהב 

אז בואו נתחיל 
תיק צדף זהב נדיר- איכותי מאוד, ואהבתי את השיק שלו.
10876013
חולצה לבנה מכופתרת- יושבת פצצה על הגוף.
10798622

שמלה לבנה נוצות- יש לה קטע!!!! אפילו בקטע של להתחתן איתה 🤭
10873981
ג'ינס שיושב פצצה- אז זה קנייה חוזרת קניתי כבר את הג'ינס הזה בפעם הקודמת ועפתי עליו ועכשיו שוב בעוד צבע.
זה מגזרת פטיט לבנות שהם צרות ורזות הזמנתי xxs ויושב פצצה
10025787
פיג'מות רבותיי
אני מרשה לעצמי כאן בבלוג להיות בפיג'מה כי אתם כבר יודעות שלעבוד מהבית זה גם להתלבש בסטייל ואם כבר בפיג'מה סקסית.
פיגמה סקסית 5 חלקים- אהבתי יכולה להתאים גם לימים קרים וגם לימים חמים.
9876788
פיג'מה סגלגלה- הצבע הסגול זה הדיבור- אוהבת מאוד את הגוון לילך 
10870840
 סנדלים נעליים רבותיי
אז הפעם בפינת הנעלים המיוחדת הרשתי לעצמי

כפכף שקוף נוצות - די התלבטתי לגבי הכפכף הזה קצת הזכיר לי את הנעלים של בראץ' אבל שהגיעו הבנתי שיש להם קטע ויכולות לבוא בול על גינס מהמם או חצאית יפה 
10794400

 סנדל בשיבוץ אבנים- עקב גבוה מקווה מאוד שאצליח ללכת על זה, אהבתי מאוד שהעקב שקוף כי ככה זה נותן אשליה שאת בלי עקב, ובכלל הם ממש יפות עם השיבוץ אבנים.
9634427

וזה רק ספורט- 
סט אימון אדום - זה צבע שאין לי בארון, אבל שאני עושה ספורט אני אוהבת להעיז 
9783520
סט אימון וואן שולדרס ורוד- יושב פצצה על הגוף.
10756194

כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,

הקוד limor03 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE




אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי