ספר לשבת- נערת הפורצלן - coca style

12 באוגוסט 2022

ספר לשבת- נערת הפורצלן

בשבת אתם כבר יודעים, אני אוהבת לנצל את השבת לנוח ובעיקר לקרוא ספרים, הגיע לידיים שלי לסקירה הספר נערת הפורצלן, ואם להודות רק השם של הסיפור סיקרן אותי,  אז מי זאת בכלל נערת הפורצלן? 



הספר מיועד לאנשים שרוצים להאמין באהבה, הספר מדבר על חיפוש "נערת פורצלן".
זה ספר חיפוש האהבה ספר הרפתקאה, פילוספיה, ספק דמיוני ספק אמיתי.

הגיבור בסיפור מחפש אהבה ומחליט מרוב יאוש להגיע למגדת עתידות סיסיליה ששם מסבירה לו שיפגוש במסע שלושה אנשים משמעותיים מלבד נערת הפורצלן, שישפיעו על גילוי האמת שלו.

ומכאן מה שקורה זה חיפוש, לצאת מאזור הנוחות, להפסיק להיות פרפקציוניסט, ובעצם לעבור במסע ולהתמודד עם טעויות ועם אכזבות האהבה.
מי אמר שהאהבה היא מושלמת?!

נערת הפורצלן, ציון בן שטרית הוא ספר שמעורר מחשבה רבה, הספר כתוב בצורה בלתי רגילה יש בו משהו פנטזי ודמיוני , לי זה הזכיר קצת את הסגנון של הקוסם מארץ עוץ, המסע לארץ עוץ ואנשים שנפגשו בדרך.
ובדיוק כאן יש מסע גם לגיבור וגם לקורא שעובר תהליך מדהים לאורך כל הספר.
לאורך כל הספר היו שם דיונים פילוסופיים על המציאות שבה אנו חיים,  על אותם דברים מעוותים ולא תקינים בעולם שסביבנו.

אז אני לא אגלה לכם את המשך הספר, ובטח לא אגלה לכן  אם הגיבור מצא את האהבה שחיפש- נערת הפורצלן.

אבל אספר לכם שזה מסוג הספרים שממש ממש נהניתי ממנו.
ממליצה בחום ספר קליל, סיימתי אותו בשקיקה. 

נערת הפורצלן, ציון בן שטרית, , 80 שקלים, הוצאה עצמית. ניתן לרכוש את הספר: בנייד או הודעה
 050-4640700 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי