מתכון ביתיי לקרפצו' נקניק - coca style

24 באוגוסט 2022

מתכון ביתיי לקרפצו' נקניק

הכל התחיל שהזמנתי אורחים וקבענו שאנחנו עושים ארוחה בשרית, שברתי את הראש לגבי מנת פתיח פתחתי את המקרר בדקתי אם יש לי סלק כדי לעשות קרפצו ולא היה ואז ראיתי את הנקניק אמרתי וואלה נמציא כאן משהו חדש.


אז לפני הכל קבלו המלצה חמה ממני, כאחת ששומרת על תזונה נכונה אני מחפשת לגוון את מנת החלבון שלי, וככה בדיוק הגעתי לנקניק החדש של מעדני יחיעם: יש בו - 19 אחוז חלבון.

אז קבלו קרפצ'יו נקניק- הכי קל בעולם הנקניק מגיע מעוצב בצורת פרח, פיזרתי בצלחת, הוספתי את כל עשבי התיבול שיש לי בגינת הבית , הוספתי חמוציות, שקדים ואגוזים ומעל רוטב בלסמי סמיך.
.



 וואלה עפו על המנה,  ושאלו אותי איך עשיתי את הצורה של הנקניק, ומיד הלכתי להראות להם את האריזה שיראו שזה פשוט מגיע כך- הכי סטייל שיש

סלמי פרח של יחיעם-  זהו נקניק חצי יבש, אפוי ומעושן בסגנון כפרי, ללא גלוטן, המכיל תערובת בשרים מובחרת ומתובל היטב. נפלא לשימוש בכריכים, מאפים ותבשילים, וטעים בטירוף

וכמובן אין אירוח בלי טחינה, אז פיזרתי קצת צילי פטרוזילה ושמן זית- לקק את האצבעות.
כמומחית בטחינות , הטחינה האהובה שלי היא טורקיז- הטעימה ביותר!!

 בתיאבון!

רוצו להכין, וספרו לי איך יצא? 

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו 


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי