יאללה למטבח באהבה !! - coca style

21 בספטמבר 2022

יאללה למטבח באהבה !!

אתן יודעות שאני אוהבת לאפות כל הזמן, אז בא לי להתחדש באקססוריז חדש למטבח ובא לי שזה יהיה נוצץ וטעים אז בואו לראות!!

אז עשיתי קנייה בשיין, שהיא גרמה לי להיכנס למטבח ופשוט להנות מה הדברים שקניתי.
אז בואו לראות מה קניתי, וגם קבלו מתכון לעוגת קלילה.



סכום צבעוני- זה הסכום הכי יפה שראיתי אי פעם ואני לא מגזימה, זה מיוחד בטירוף ורק אני מקווה ועוד משהו איכותי, כי אם כן זה ממש שווה הוא עלה לי פחות ממאה שקלים.
11232658
תבניות אפייה בכמה צורות- אני כל היום במרדף אחרי המקום אין לי כבר מקום בארונות, וזה גם במטבח ככה, אז קניתי תבניות שהם אחד על השני וזה פשוט מדהים.
התבנית לא עשתה לי חשוב לאפות עוגה אז עשיתי את העוגה, אמרתי יאללה נשתף אתכן גם במתכון.
11267542
ובטח תרצו מתכון לעוגה הקלילה הזאת- 
אז רק שתדעו שהיא קלילה גם תזונתית, והיא עמוסה בחלבון.

עוגת לב טעימה וקלה 
רינג 18 לב -
1 חבילה אינסטנט פודינג וניל 
1/2 כוס חלב סוייה
1/2 חבילה אינסטנט פודינג וניל 
5 ביצים
250 גרם גבינה לבנה
ושמנת חמוצה.
בסיס לעוגה
להקציף 5 ביצים לקצף לבן ולהוסיף חבילה אינסטנט פודינג וניל.
להכניס לתבנית ולאפות בחום 180 ל 10 דקות
קרם:
להקציף חצי כוס חלב סוייה עם חצי חבילת אינסטנט פודינג וניל אחרי שמוקצף להוסיף גבינה לבנה ושמנת חמוצה ולהקציף ים המיקסר (יהיה לזה טעם של המעדן דניאלה)
 להכניס למקרר , ואחרי זה לקשט בסוכריות !!!

כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

הקוד FW439 תהנו ותפיצו הלאה.
ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי