מה קניתי ביום הרווקים? - coca style

20 בנובמבר 2022

מה קניתי ביום הרווקים?

אני יודעת שבזמן האחרון אתם שומעים הרבה את המילה סייל סייל סייל בכל מקום, אבל תזכרו מה אמרתי לכם- מבצעי בלאק פריידיי תמיד תמיד הכי משתלמים.
קבלו הצצה מקנייה שעשיתי ביום רווקים,  עשיתי קנייה גדולה ושיין פיצלו את החבילה.

בואי להציץ בפיצפיקס היפים שלי

אלה שעוקבים אחריי ראו והציצו כבר שהעליתי את הקנייה ושאלתי את דעתכן, וכולם אהבו.
אבל בואו תראו את הכל עליי- זה יותר מעניין.

שמלה מעטפת קשירה צבע קרם, נדירה ויפיפה , השמלה הכי סטייל בחיי
לצערי השמלה הנוכחית סולד האוט אבל מצאתי משהו ממש דומה, שאתן תאהבו.
https://did.li/0pcIw
11684135
תיק זהב מושלם- אין מה להגיד מהתיקים המרשרשים והיפים
11775060
נעלים מגף מהממות 
ואם אני אגיד לכם שבמציאות זה יותר יפה אתם תאמינו לי מלא זמן רציתי עם מגף כזה ולדעתי אני אזמין גם בשחור
11654108
מכנס לבן גינס פטיט גזרה גבוה מושלמת- אמרתי לכם כבר פעם אחת לגבי המכנסיים בגזרת פטיט, אני מאוד אוהבת האמת שהפעם לקחתי אקסטרה סמול, והייתי צריכה קטן יותר.
10728877
ועוד שטיות שלא צילמתי לכן אבל הם מהממים!! אם תרצו אצלם 🤭

מגש עץ רוטבים נדיר
3946921


כרית מהממת דמויי פרווה
ממש סטייל שאין מה להוסיף במחיר חצי מנת פלאפל.
shpillow18201218330

חותך לחם ללחמים - אני מכורת אפייה ואוהבת את הלחמים שלי יפים והייתי חייבת לנסות את הסכין הזה.
sh2112223159127015

נייר אפייה עגול- מנסה אותו פעם ראשונה.
sh2111196663488457

שקית ניילון לכל קערה שזה ממש מומלץ , מגיע 200 כאלה.


ונו ועוד כאלה מחירים שאין כאלה...


לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.
בבבלאק פרדיי מוזמנות גם להשתמש בקוד SGf3369 

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE







אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי