בלאק פרדיי לוקים שחורים בסטייל - coca style

22 בנובמבר 2022

בלאק פרדיי לוקים שחורים בסטייל

 הבלאק פריידי עשה לי חשק ענק ללוקים בצבע שחור, כן קראתם טוב זאת שמכורה לצבע לבן רוצה להתנסות גם בשחור, האם מתאים לי הגוון, תגידו לי אתן?!


אז לפני הכל בואו תציצו איזה היסטריי הההזמנה שלי - אחת ההזמנות הכי יפות שקניתי.

מכנס שחור מהמם עור- גזרת פטיט 
גיזרה מושלמת על הגוף יושב פיקס, אהבתי ממש , החורף אני חולה על בגדי עור.
11735711

חצאית אלגנטית עור שחורה - שלמות 
חצאית מושלמת יפיפיה והייתי רוצה שיהיה לי כזה בדיוק בלבן.
הזמנתי xs
11531158
 בגד גוף מחוך 
מי שרוצה להפוך לסקסית בין רגע , אז השילוב של ג׳ינס ובגד גוף כזה זה הכי וואו!!
הזמנתי xs
11259164
שמלה סטרפלס אלגנטית עם אבנים, הכי הכי אלגנט שיש עשוויה מבד קטיפה, סוגרת לי הופעה מהממת לאירוע.
הזמנתי xs
10994806
קשת לשיער מהממת
תכלס אין מחירים כאלה שתי קשתות בתשעה שקלים פצצה מגיע בסאטן
10118677
מכנס אלגנט עם שרשראות 
מכנס עם הכי טוויסט שיש, הזמנתי מידה xs הגיע בול המידה.
11387756

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.
בבבלאק פרדיי מוזמנות גם להשתמש בקוד SGf3369 .

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי