סלט חלומי טעים במיוחד!!! - coca style

28 בנובמבר 2022

סלט חלומי טעים במיוחד!!!

הופהההה לא חשבתי שאני יגלה לכן את טעם הגן עדן של הסלט שלי, אבל נו אנחנו חברות.

וחברות  תמיד מפרגנות, אז בואו נעשה יחד סלט של החיים.



בשבת אירחתי חברים, והם פשוט עפו על הסלט, בטח שזה כזה קל ופשוט עם טעמים מדוייקים.

סלט חלומי מנצח !!!
מצרכים 
עלי חסה לחתוך גס
אבוקדו חקלאי גרנות-לחתוך לפרוסות 
בצל קטן סגול -לחתוך לטבעות

ולקשט את הסלט בחלווה טעימה בטעם אגוזי לוז.

רוטב- לסחוט לימון מלימון שלם, שום כתוש, דבש, חרדל, כפית סוכר חום. לשקשק את הרוטב ולהרטיב את הסלט בצמוד לזמן הארוחה.

לקק את האצבעות !!!

ועכשיו אם אתן רוצות סלט מנצח אז ממליצה לכן את המוצרים הבאים-

אבוקדו זה החיים 🥑
חקלאי גרנות משיקה לראשונה אבוקדו בשל ומוכן לאכילה. האבוקדו הבשל של גרנות, מגיע מוכן בקופסא ארוזה ונוחה היו לי 2 אבוקדו מושלמים ועסיסים.
 

גבינה טבעונית בסגנון  חלומי
משומשו משיקה גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי. ללא חומרים משמרים, ללא לקטוז, בטעם משובח של חלומי, ועמוס בחלבון.

וממש טעים ומרגיש טעם גבינה.
 טיפ ממני כדי לתת לו את טעם החלומי האהוב קחו  תרסיס שמן על טוסטר ויש לכן גבינה נמסה וטעימה עם פסים שזופים.
והשוס זה סתם נראה חלבי זה פרווה.

ובסוף תמיד מגיע הטוייסט-אוהבות חלווה? 
אם כן תחזקו חזק, אני מפוררת קצת חלווה על הסלט וזה פשוט מטורף !!! 
בחרתי בחלוה החדשה של אחווה בטעם אגוזי לוז! שהיא עשירה בסיבים תזונתיים,  ועם אחוז גבוה של חלבון, ועם השילוב של הסלט- נימוחה בפה ווואי מושלם !!!
ואם יצא לך לעשות את הסלט אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@
אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי